Gjest Crying Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Det var det jeg visste. Hvert land ønsker det letteste mulige for seg selv. Verden kommer å gå til helvete om et par tiår desverre! 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Er du villig til å gå ned 30-40-50% i levestandard? 0 Siter
Gjest hanna min kanna Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Er du villig til å gå ned 30-40-50% i levestandard? Hva mener du med å gå ned i levestandard? Hvis det betyr at jeg må prostituere meg så er svaret nei. 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Hva mener du med å gå ned i levestandard? Hvis det betyr at jeg må prostituere meg så er svaret nei. ''Hva mener du med å gå ned i levestandard?'' Levestandard: Mengden av ytelser og materielle goder befolkningen har til rådighet. Gå ned i levestandard = Forbruke mindre. ''Hvis det betyr at jeg må prostituere meg så er svaret nei.'' Nå tror jeg du har misforstått. For at miljøet skal reddes må du forbruke mindre. Da er det ikke noen løsning å prostituere seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.