Gå til innhold

Julestrømper: hva putter du oppi dem?

Anbefalte innlegg

Gjest Sånn er det her
Skrevet

Når ungene var mindre, en godis og to, samt noe engasjerende. = spill til pc, annet spill, tegnesaker el.

Nå (både gubben og ungene er større) godis ;)

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Litt godterier som ungene liker, et juleblad el.l.

Skrevet

aktivitetshefte tilpasset alder og interesser, julegodtepose, en pk tyggis, hårpynt, et par sokker

Skrevet

Clementin, tyggispakke og et par twist har vi oppi hvert år. I tillegg tar vi oppi f.eks. en marsipangris, en dropseske etc..

AneM1365380603
Skrevet

Julehefter og snop som de ikke får ellers i året. Dvs at jeg kjøper julestrømper på Nille, og tømmer innholdet i julestrømpene de har her hjemme. Det hender jeg legger i litt annen snop også.

Skrevet

Jeg har klart å få ut av ungene hva de har og ikke har av Donald pocket og Tom&Jerry i dag så det havner i julestrømpa. Masse godis også. :o) Og sikkert en Pokemonball og en pakke Pokemonkort tenker jeg. Av og til havner det en liten nisse oppi der også, mulig jeg får en kalendergave til hver til overs i år (omdisponering av barnedager nå på slutten) så da havner ekstragaven i strømpa tror jeg.

Skrevet

En DVD, tøfler (fordi det passer seg slik i år, det er ikke tradisjon), en pakke med tre kinderegg, smarties, noen drops og en flaske juice. Sukkerfri juice, selvfølgelig ;)

Skrevet

En DVD, tøfler (fordi det passer seg slik i år, det er ikke tradisjon), en pakke med tre kinderegg, smarties, noen drops og en flaske juice. Sukkerfri juice, selvfølgelig ;)

Sukkerfri juice du lissom... Der er ikke lov å kalle det juice om det ikke er 100% ren presset saft fra frukt eller grønnsaker, altså er juice pr def ikke sukkerfri. Det engelskmennene kaller 'juice drink' er ikke juice.

Men jeg har vært nok i England til å se for meg en robinson's fruit shoot med blå kork når du sier det :P Begge mine elsker dem, dog kjøper vi de med grønn kork.

Hadde bare noen hatt en en flaske med min favorittdrikke i julestrømpa mi, da skulle jeg vært i himmelen :-D Kanskje jeg skulle hinte litt her hjemme, om det hjelper....

Skrevet

Sukkerfri juice du lissom... Der er ikke lov å kalle det juice om det ikke er 100% ren presset saft fra frukt eller grønnsaker, altså er juice pr def ikke sukkerfri. Det engelskmennene kaller 'juice drink' er ikke juice.

Men jeg har vært nok i England til å se for meg en robinson's fruit shoot med blå kork når du sier det :P Begge mine elsker dem, dog kjøper vi de med grønn kork.

Hadde bare noen hatt en en flaske med min favorittdrikke i julestrømpa mi, da skulle jeg vært i himmelen :-D Kanskje jeg skulle hinte litt her hjemme, om det hjelper....

Ja, de kaller alt juice her. Det irriterte meg en bitteliten stund, men så orket jeg ikke mer og ga etter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...