Gå til innhold

Lengdeløpsskøyter - hvor??? (Trondheim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke ut til at lengdeløpsskøyter eller pansere er vanlig salgsvare i sportsbutikkene - noen som vet et sted i Trondheim der de selger det? Det er jo bare hockeyskøyter å finne på nettsidene til både G-sport, Intersport og Sport-1 i alle fall.

Bortsett fra denne nye turskøyten som ser smart ut, men jeg er usikker på den.

Skrevet

Cabo sport på Tyholt, sies det på flanken her. Men han veit visst ikke om de eksisterer lenger, så du får søke det opp. ;)

Skrevet

Cabo sport på Tyholt, sies det på flanken her. Men han veit visst ikke om de eksisterer lenger, så du får søke det opp. ;)

Har de pansere altså? Ser de har ball-utstyr, men da er det verdt et forsøk, men sannsynligvis koster de alt for mye. :o)

Det ligger forøvrig på Moholt, ikke på Tyholt. ;o)

Skrevet

Har de pansere altså? Ser de har ball-utstyr, men da er det verdt et forsøk, men sannsynligvis koster de alt for mye. :o)

Det ligger forøvrig på Moholt, ikke på Tyholt. ;o)

Hehe, det stemmer at det var Moholt. ;)

Du får ta en telefon. :)

Skrevet

Takk for hjelpen, men jeg har alt sjekket finn.no. :o) Han er ikke så stor på foten kjæresten min, men 38 blir i minste laget tross alt. :o) 44 tenker jeg er mer passe. :o)

Gjest Skøytemania
Skrevet

Takk for hjelpen, men jeg har alt sjekket finn.no. :o) Han er ikke så stor på foten kjæresten min, men 38 blir i minste laget tross alt. :o) 44 tenker jeg er mer passe. :o)

He-he, tenkte umiddelbart på barna, jeg, snakk om å være forutinntatt! :-)

Sorry!

Ta forøvrig kontakt med skøyteklubben, de vet best. :-)

Skrevet

Intersport Gigant på Lade Arena kanskje? Mener at jeg så klubbjakker fra Skøiteklubben der, så det er rart om de ikke har skøyter også.

Skrevet

He-he, tenkte umiddelbart på barna, jeg, snakk om å være forutinntatt! :-)

Sorry!

Ta forøvrig kontakt med skøyteklubben, de vet best. :-)

Han har visst funnet en butikk der han bor som selger det så da slipper jeg. :o)

Skrevet

Intersport Gigant på Lade Arena kanskje? Mener at jeg så klubbjakker fra Skøiteklubben der, så det er rart om de ikke har skøyter også.

Nå fikk jeg, ad omveier, vite i kveld at han ordner saken selv så da sparer jeg de penga. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...