Gjest jul med din glede Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Har følelsen av at ALLE er i en eller form for juleselskap unntatt meg som sitter her helt alene. Jeg synes rett og slett synd på meg selv og går snart og legger meg. 0 Siter
blanke ark Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg Nyt en rolig kveld, sett på radioen eller god musikk og slapp maksimalt av. Det er min oppskrift på en aleinekveld uten krav og forventninger fra noe hold. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Kan du ikke finne på noe hyggelig? Se på tv, vaske, pynte, skrive julekort, pakke julegaver, sende mail... Det er slike ting jeg setter pris på å gjøre alene. Jeg er alene i kveld, og jeg nyter det ) 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Jeg er også alene i kveld. Men hygger meg med pjolter, sigar og DOL. Livet er herligt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Det er slett ikke alle som er i juleselskap, så du er i godt selskap Hvorfor ikke invitere til juleselskap selv en dag i jula? 0 Siter
Gjest jul med din glede Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Det er slett ikke alle som er i juleselskap, så du er i godt selskap Hvorfor ikke invitere til juleselskap selv en dag i jula? Jeg reiser vekk hele jula og kommer til å delta i mange juleselskap og arrangementer. Jeg kjenner bare vemod i kveld. 0 Siter
Gjest fuchur Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Ikke no juleselskap her heller, har bare vært i "julebord" m jobben, ikke noen andre juleselskaper ennå.... 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg Nyt en rolig kveld, sett på radioen eller god musikk og slapp maksimalt av. Det er min oppskrift på en aleinekveld uten krav og forventninger fra noe hold. ''Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg ;)'' *he he* Ja, da kunne man sagt med Jan Eggum at du var "nesten ikjje tilstede i ditt eget liv" :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Jeg reiser vekk hele jula og kommer til å delta i mange juleselskap og arrangementer. Jeg kjenner bare vemod i kveld. Da har du iallefall ikke grunn til å klage Er det noe spesielt med denne kvelden som gjør at man "må" på julefest el.? *klør seg i huet* 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Da har du iallefall ikke grunn til å klage Er det noe spesielt med denne kvelden som gjør at man "må" på julefest el.? *klør seg i huet* Håper ikke det!! ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 ''Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg ;)'' *he he* Ja, da kunne man sagt med Jan Eggum at du var "nesten ikjje tilstede i ditt eget liv" :-) Jan Eggum er fint å lytte til når man er i _den_ stemningen 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Jan Eggum er fint å lytte til når man er i _den_ stemningen Absolutt 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Håper ikke det!! ;-) I så fall er det til å bli deppa av ;-P 0 Siter
Gjest jul med din glede Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Da har du iallefall ikke grunn til å klage Er det noe spesielt med denne kvelden som gjør at man "må" på julefest el.? *klør seg i huet* Det var vel mer den alene følelsen jeg hadde i går. Jeg måtte ikke i stort selskap, men jeg hadde det ikke greit med å være alene. Det er ikke synd på meg sosialt sett, men jeg kjenner meg ensom inn i mellom for det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Ta det med ro nå, jeg er ikke bedt i et eneste juleselskap jeg. 0 Siter
siameser Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Selskap? Slett ikke. Desember er jobb, jobb, jobb. 10 timer den ene dagen, 12 den neste, og dagen i dag tilbringes også på jobb. Jeg skulle gitt mye for den senga di. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Det var vel mer den alene følelsen jeg hadde i går. Jeg måtte ikke i stort selskap, men jeg hadde det ikke greit med å være alene. Det er ikke synd på meg sosialt sett, men jeg kjenner meg ensom inn i mellom for det. Jeg tror alle kan føle seg ensom iblant og da er det sikkert godt å få det ut Jeg tenker endel på de som sitter alene hele julen og ikke blir invitert noe sted. Må være fryktelig trist :-( 0 Siter
Gjest jul med din glede Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Jeg tror alle kan føle seg ensom iblant og da er det sikkert godt å få det ut Jeg tenker endel på de som sitter alene hele julen og ikke blir invitert noe sted. Må være fryktelig trist :-( Jeg er helt enig i det, men i går satt jeg helt alene pga. nylig brutt forhold. Det var planen at jeg skulle ha vært i et festlig lag i går. Derfor var jeg vanvittig ensom i går. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Juleselskap? Det er en helt vanlig søndag, jo! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Juleselskap? Det er en helt vanlig søndag, jo! Men så skrev trådstarter innlegget igår da ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.