Gå til innhold

Jeg synes synd på meg selv i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest jul med din glede
Skrevet

Har følelsen av at ALLE er i en eller form for juleselskap unntatt meg som sitter her helt alene. Jeg synes rett og slett synd på meg selv og går snart og legger meg.

Skrevet

Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg ;)

Nyt en rolig kveld, sett på radioen eller god musikk og slapp maksimalt av. Det er min oppskrift på en aleinekveld uten krav og forventninger fra noe hold.

AneM1365380603
Skrevet

Kan du ikke finne på noe hyggelig? Se på tv, vaske, pynte, skrive julekort, pakke julegaver, sende mail... Det er slike ting jeg setter pris på å gjøre alene.

Jeg er alene i kveld, og jeg nyter det :o)

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Jeg er også alene i kveld. Men hygger meg med pjolter, sigar og DOL. Livet er herligt!

Skrevet

Det er slett ikke alle som er i juleselskap, så du er i godt selskap ;)

Hvorfor ikke invitere til juleselskap selv en dag i jula?

Gjest jul med din glede
Skrevet

Det er slett ikke alle som er i juleselskap, så du er i godt selskap ;)

Hvorfor ikke invitere til juleselskap selv en dag i jula?

Jeg reiser vekk hele jula og kommer til å delta i mange juleselskap og arrangementer. Jeg kjenner bare vemod i kveld.

Skrevet

Ikke no juleselskap her heller, har bare vært i "julebord" m jobben, ikke noen andre juleselskaper ennå....

Skrevet

Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg ;)

Nyt en rolig kveld, sett på radioen eller god musikk og slapp maksimalt av. Det er min oppskrift på en aleinekveld uten krav og forventninger fra noe hold.

''Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg ;)''

*he he* Ja, da kunne man sagt med Jan Eggum at du var "nesten ikjje tilstede i ditt eget liv" :-)

Skrevet

Jeg reiser vekk hele jula og kommer til å delta i mange juleselskap og arrangementer. Jeg kjenner bare vemod i kveld.

Da har du iallefall ikke grunn til å klage ;)

Er det noe spesielt med denne kvelden som gjør at man "må" på julefest el.? *klør seg i huet* ;)

Skrevet

Er det noe spesielt med denne kvelden som gjør at man "må" på julefest el.? *klør seg i huet* ;)

Håper ikke det!! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

''Ingen av oss som skriver her inne er i juleselskap, da. Jeg er i hvert fall ikke, og hadde jeg faktisk sittet i juleselskap og lest dol, _da_ hadde det vært synd i meg ;)''

*he he* Ja, da kunne man sagt med Jan Eggum at du var "nesten ikjje tilstede i ditt eget liv" :-)

Jan Eggum er fint å lytte til når man er i _den_ stemningen :)

Skrevet

Jan Eggum er fint å lytte til når man er i _den_ stemningen :)

Absolutt

Skrevet

Håper ikke det!! ;-)

I så fall er det til å bli deppa av ;-P

Gjest jul med din glede
Skrevet

Det var vel mer den alene følelsen jeg hadde i går. Jeg måtte ikke i stort selskap, men jeg hadde det ikke greit med å være alene.

Det er ikke synd på meg sosialt sett, men jeg kjenner meg ensom inn i mellom for det.

Skrevet

Ta det med ro nå, jeg er ikke bedt i et eneste juleselskap jeg.

Skrevet

Selskap? Slett ikke. Desember er jobb, jobb, jobb. 10 timer den ene dagen, 12 den neste, og dagen i dag tilbringes også på jobb. Jeg skulle gitt mye for den senga di. ;)

Skrevet

Det var vel mer den alene følelsen jeg hadde i går. Jeg måtte ikke i stort selskap, men jeg hadde det ikke greit med å være alene.

Det er ikke synd på meg sosialt sett, men jeg kjenner meg ensom inn i mellom for det.

Jeg tror alle kan føle seg ensom iblant og da er det sikkert godt å få det ut :)

Jeg tenker endel på de som sitter alene hele julen og ikke blir invitert noe sted. Må være fryktelig trist :-(

Gjest jul med din glede
Skrevet

Jeg tror alle kan føle seg ensom iblant og da er det sikkert godt å få det ut :)

Jeg tenker endel på de som sitter alene hele julen og ikke blir invitert noe sted. Må være fryktelig trist :-(

Jeg er helt enig i det, men i går satt jeg helt alene pga. nylig brutt forhold. Det var planen at jeg skulle ha vært i et festlig lag i går. Derfor var jeg vanvittig ensom i går.

Skrevet

Juleselskap? Det er en helt vanlig søndag, jo!

Skrevet

Juleselskap? Det er en helt vanlig søndag, jo!

Men så skrev trådstarter innlegget igår da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...