Gå til innhold

Fotballtur til England

Anbefalte innlegg

Gjest fra barna
Skrevet

Hei!

Jeg og søskenene mine skal sy sammen en fotballtur til England i gave til min far. Han er ihuga Man.U-supporter og vi tror han kommer til å elske oss enda høyere om vi overasker han med tur for å se heltene. Er det noen som har erfaring med noen av de som arrangerer turer? Jeg kikket innom noen nettsider og må si jeg er litt forundret over hvor uproffesionell enkelte sider ser ut, selv om de har IT-ansvarlig. Derfor er jeg skeptisk. Hvem kan jeg stole på, hvem leverer varene?

Siden det er noen i følget som ikke er veldig fotballinteressert, men desto mer shoppinggal, tenkte vi at det hadde vært best med en bortekamp i London. På de tur-sidene jeg fant var det kun mulig å kjøpe reiser til hjemmekampene. Vet dere om det er mulig å kjøpe pakker til bortekamper også, uten at man da ender opp på "feil" side av tribunen?

Jeg hadde blitt kjempetaknemlig hvis noen har erfaringer å komme med, gjerne hvilket hotell dere bodde på ol. Hvis vi ikke får ordnet oss til London vil jeg gjerne høre litt om byen Manchester også. Er det mye å finne på der for de som ikke vil gå på kamp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...