Gjest hvor finner jeg det Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Vet noen om noe dating-sted der man slipper å fylle ut en rubrikk med alder? Har ikke noe imot å sette "30-årene" eller "40-årene", men liker ikke denne detaljerte utfylling i alskens båser. Før kunne man styre hele annonsen selv, i papirutgaver så som Noen Som Passer for Meg i Dagbladet. Men nå er det visst bare nettsteder igjen, med som sagt alle disse rubrikkene. Uten å begynne å gå inn på diskusjoner for eller imot dette: Vet noen om noe (seriøst) dating-nettsted som har det jeg søker? 0 Siter
Maximia Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Det er jo bare å lyve det. Samtlige menn på nettster er minst 5år yngre enn sin egentlige alder. Menn i 40-årene er alltid 49år og ønsker en dame på max 30år. komisk. Ærlighet varer lengst hvis det er et forhold du ønsker deg. 0 Siter
Gjest hvor finner man Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Det er jo bare å lyve det. Samtlige menn på nettster er minst 5år yngre enn sin egentlige alder. Menn i 40-årene er alltid 49år og ønsker en dame på max 30år. komisk. Ærlighet varer lengst hvis det er et forhold du ønsker deg. Nettopp fordi jeg ikke ønsker å lyve - jeg tror folk misliker at man lyver - så ønsker jeg at man ikke trenger noe sted å fylle ut eksakt alder. Det kan man jo heller komme tilbake til i mail. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Nettopp fordi jeg ikke ønsker å lyve - jeg tror folk misliker at man lyver - så ønsker jeg at man ikke trenger noe sted å fylle ut eksakt alder. Det kan man jo heller komme tilbake til i mail. Da fører du på 99 år og hvis noen spør forteller du hvor gammel du er. Ingen sak! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.