Gå til innhold

Hvordan dempe muskelsmerter


Gjest meget vondt

Anbefalte innlegg

Gjest meget vondt

Har nettopp blitt sykemeldt i noen uker pga mest sansynelig muskelsmerter/overbelastning.

Har fått resept på cataflam som jeg skal ta med en parasett,men syns ikke dette hjelper på smertene.

Legen nevnte ikke noe om kiropraktor eller fysioterapaut.

Er det noen som har erfaring med dette?

Noe jeg kan gjøre for å minske smertene?

Har prøvd icegele,massasje og varmepute,men ingenting hjelper.

Blir glad for alle svar midt opp i julestria :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt. Bruker den når jeg får stiv nakke. Men husker ikke navnet da.... Hvit eske med litt orange.

Men om den er sterk nok til å ta sterke smerter vet jeg jo ikke.

Ellers er blandingen paracet/ibux bra til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voltaren ?

Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt. Bruker den når jeg får stiv nakke. Men husker ikke navnet da.... Hvit eske med litt orange.

Men om den er sterk nok til å ta sterke smerter vet jeg jo ikke.

Ellers er blandingen paracet/ibux bra til det meste.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt. Bruker den når jeg får stiv nakke. Men husker ikke navnet da.... Hvit eske med litt orange.

Men om den er sterk nok til å ta sterke smerter vet jeg jo ikke.

Ellers er blandingen paracet/ibux bra til det meste.

''Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt''

Voltarol :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest forslag fra meg

Voltarol:-) Fikk tipset over her. Fungerer utrolig bra for meg.

Om det er noe du trenger en del av anbefaler jeg å gå til legen og få resept på diclofenakkalium 50 mg. (samme virkestoff) Voltarol er på 12, 5 mg og jeg må i hvert fall ha 50 mg for effekt. Da er det ikke mange tabletter i en slik voltarolpakke, og det blir svært dyrt. Prismessig koster det en formue med reseptfri voltarol. Jeg får hundre i pakken med legen, betaler mye mindre og har medisiner i lang tid. Det beste mot menssmerter for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forslag fra meg

Cataflam er det samme som voltarol, voltaren og diklofenackalium. Jeg må opp i 50 mg tre ganger om dagen. jeg blander det ikke med ibux, men med paracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe du trenger en del av anbefaler jeg å gå til legen og få resept på diclofenakkalium 50 mg. (samme virkestoff) Voltarol er på 12, 5 mg og jeg må i hvert fall ha 50 mg for effekt. Da er det ikke mange tabletter i en slik voltarolpakke, og det blir svært dyrt. Prismessig koster det en formue med reseptfri voltarol. Jeg får hundre i pakken med legen, betaler mye mindre og har medisiner i lang tid. Det beste mot menssmerter for meg.

Bruker noen få i året, så det er ikke der jeg bruker mye penger i hvert fall:-) Så jeg klarer å kjøpe en slik pakke en sjelden gang innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...