Gjest meget vondt 0 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har nettopp blitt sykemeldt i noen uker pga mest sansynelig muskelsmerter/overbelastning. Har fått resept på cataflam som jeg skal ta med en parasett,men syns ikke dette hjelper på smertene. Legen nevnte ikke noe om kiropraktor eller fysioterapaut. Er det noen som har erfaring med dette? Noe jeg kan gjøre for å minske smertene? Har prøvd icegele,massasje og varmepute,men ingenting hjelper. Blir glad for alle svar midt opp i julestria ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt. Bruker den når jeg får stiv nakke. Men husker ikke navnet da.... Hvit eske med litt orange. Men om den er sterk nok til å ta sterke smerter vet jeg jo ikke. Ellers er blandingen paracet/ibux bra til det meste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voltaren ? 0 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt. Bruker den når jeg får stiv nakke. Men husker ikke navnet da.... Hvit eske med litt orange. Men om den er sterk nok til å ta sterke smerter vet jeg jo ikke. Ellers er blandingen paracet/ibux bra til det meste. . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 1 993 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt. Bruker den når jeg får stiv nakke. Men husker ikke navnet da.... Hvit eske med litt orange. Men om den er sterk nok til å ta sterke smerter vet jeg jo ikke. Ellers er blandingen paracet/ibux bra til det meste. ''Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt'' Voltarol :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 ''Det finnes en ny og reseptfri tablett som hjelper på muskelvondt'' Voltarol :-) Jepp, det er det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 . Voltarol:-) Fikk tipset over her. Fungerer utrolig bra for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forslag fra meg 0 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Voltarol:-) Fikk tipset over her. Fungerer utrolig bra for meg. Om det er noe du trenger en del av anbefaler jeg å gå til legen og få resept på diclofenakkalium 50 mg. (samme virkestoff) Voltarol er på 12, 5 mg og jeg må i hvert fall ha 50 mg for effekt. Da er det ikke mange tabletter i en slik voltarolpakke, og det blir svært dyrt. Prismessig koster det en formue med reseptfri voltarol. Jeg får hundre i pakken med legen, betaler mye mindre og har medisiner i lang tid. Det beste mot menssmerter for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forslag fra meg 0 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Cataflam er det samme som voltarol, voltaren og diklofenackalium. Jeg må opp i 50 mg tre ganger om dagen. jeg blander det ikke med ibux, men med paracet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Om det er noe du trenger en del av anbefaler jeg å gå til legen og få resept på diclofenakkalium 50 mg. (samme virkestoff) Voltarol er på 12, 5 mg og jeg må i hvert fall ha 50 mg for effekt. Da er det ikke mange tabletter i en slik voltarolpakke, og det blir svært dyrt. Prismessig koster det en formue med reseptfri voltarol. Jeg får hundre i pakken med legen, betaler mye mindre og har medisiner i lang tid. Det beste mot menssmerter for meg. Bruker noen få i året, så det er ikke der jeg bruker mye penger i hvert fall:-) Så jeg klarer å kjøpe en slik pakke en sjelden gang innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meget vondt 0 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tusen takk til alle for gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.