Kitina Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 I dag er det nøyaktig ti år siden jeg startet med nesespray i forbindelse med IVF forsøk. 1. februar som kommer er det ti år siden jeg testet postitivt. I september 2010 er det ti år siden tvillingene kom til verden:) 0 Siter
Gjest Barn er guds gave Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Det er vel trygt da du kan si at alt klaffer eller Gratulere alle sammen 0 Siter
laban Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Et veldig hyggelig jubileum! Tenker det er liv i heimen i jula - jeg har selv en som blir 11 på nyåret. Men igår var det 20 år siden jeg tok min første positive graviditetstest. Hun fyller runde år i august. 0 Siter
AAA Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 ) Og tenk at jeg husker det. Utrolig at det er så lenge siden. Og nå har vi to barn både du og jeg. Det skulle vi visst da. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Et veldig hyggelig jubileum! Tenker det er liv i heimen i jula - jeg har selv en som blir 11 på nyåret. Men igår var det 20 år siden jeg tok min første positive graviditetstest. Hun fyller runde år i august. Det er vel ti år og et par uker siden jeg tok min andre positive graviditetstest. ) Krapylet virrer rundt her nå og holder på å sprekke av utålmodighet. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Kuult Det er 10 år siden i morgen at jeg for første gang kunne feire jul som mor. Eldstemor hos oss var 3 uker, og verdens skjønneste 0 Siter
Kitina Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Skrevet 23. desember 2009 ) Og tenk at jeg husker det. Utrolig at det er så lenge siden. Og nå har vi to barn både du og jeg. Det skulle vi visst da. ) Så fint at det ble barn på deg også. Husker vi drømte og håpet. Ikke alle var så heldige som oss AAA. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Et veldig hyggelig jubileum! Tenker det er liv i heimen i jula - jeg har selv en som blir 11 på nyåret. Men igår var det 20 år siden jeg tok min første positive graviditetstest. Hun fyller runde år i august. Det er 28 år siden jeg testet positivt i dag også. Den gangen måtte vi på helsestasjonen og teste oss og det tok ganske lang tid før vi fikk svaret. Et par timer hvis jeg husker riktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.