Gjest togli Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Julens fenalår begynner å "tynnes ut", så nå lurer jeg på om jeg kan koke suppe på fenalåret til bruk i kjøttsuppe? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 det kan du gjøre - svigermor pleier å bruke det til suppe eller lapskaus - kjempegodt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 det kan du gjøre - svigermor pleier å bruke det til suppe eller lapskaus - kjempegodt! Takk Da prøver jeg det 0 Siter
siameser Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Takk Da prøver jeg det Husk å vanne det ut først, akkurat som pinnekjøtt. Rester av det kan forresten også godt brukes til kjøttsuppe. Den blir kjempegod! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Husk å vanne det ut først, akkurat som pinnekjøtt. Rester av det kan forresten også godt brukes til kjøttsuppe. Den blir kjempegod! Ups! Takk for info Jeg tenkte også at det muligens ville bli for salt dersom vi ikke vanna ut først.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.