Gjest khaosan Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Har brukt det som finnes tror jeg av sovemedisiner; Apodorm, Flunipam, Imovane, Stilnoct. Antihistaminer som; vallergan, phenergan, atarax og doxylamin. AD; Tolvon og Remeron. AP; Truxal og Nozian. Og: Melatonin. Kombinasjon av en sovetablett og et sederende anthihistamin, ap eller AD har hjulpet mot insomni. Men parasomnier som følge av PTSD har nesten ingenting hjulpet mot; Rivotril har dempet det litt, men svettetukter og meget livaktige mareritt med angstfulle oppvåkninger har fortsatt vært en plage . Tolvon, Remeron og Antihistaminer og AP potenserer etter min erfaring marerittene. Rivotril fungerer ikke bedre i større doser enn 0,5 -1 så det er ikke mer å hente der hvis marerittene kommer tilbake eller hvis de bare reduseres litt. Trodde jeg aldri kom til å få sove en normal natt i resten av mitt liv, tilfeldig prøvde jeg sarotex og det virker helt fantastisk! Sarotex har gitt meg god søvnkvalitet, det hjelper meg ikke mot insomnien men det sørger for at jeg ikke har mareritt, kaldsvetting og oppvåkninger. Vet ikke om det er tilfeldig at et TCA hjelper, men jeg vil anbefale det på det sterkeste å gi det et forsøk. Rivotril hjelper, men kan ikke sammenlignes. 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 "Tolvon, Remeron og Antihistaminer og AP potenserer etter min erfaring marerittene." Min erfaring er meget god med forskjellige AP mot ptsd-symptomer. Når det gjelder søvn så har også jeg noen meget livaktige drømmer, men det tror jeg kan komme av at tankeaktiviteten min også er økt på dagtid. Positivt er det for meg i allefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.