Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Men ble ikke neglene dine under veldig tynne? Mine ble pene, men knakk som bare det (kanskje fordi de var ekstra skjøre pga all neglebitinga før?) Nei, jeg kan ikke huske de ble særlig tynnere... Knekke gjør dem uansett. Jeg er ikke velsignet med flotte lange negler.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Det fungerer godt på meg:-) Har akrylnegler utenpå mine egne. Er så fine atte. Og ikke biter jeg dem heller. Sår rundt neglebåndet er jeg ikke plaget med lenger. Men det koster litt og man må ha tid til å sitte hos en negldesigner 2 t hver 3-4 uke.. Tid og penger... ;p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Det er også advart mot falske negler, grunnet allergi tror jeg det var. Ups, det var nytt for meg... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Nei, jeg kan ikke huske de ble særlig tynnere... Knekke gjør dem uansett. Jeg er ikke velsignet med flotte lange negler.... Mine knekker også lett :-( Nå er de iallefall kortklipte og fine, i motsetning til de nedbitte neglene jeg har levd med i 35 år ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Mine knekker også lett :-( Nå er de iallefall kortklipte og fine, i motsetning til de nedbitte neglene jeg har levd med i 35 år ;-) Jeg biter ikke negler, men jeg river dem.... :whoop: Jeg har neglene etter min far, små firkanter... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg biter ikke negler, men jeg river dem.... :whoop: Jeg har neglene etter min far, små firkanter... *auu* Jeg er ram på å bite på neglebåndene... Eller _var_ ... (sliter litt ennå, men men...) 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Ups, det var nytt for meg... http://www.dinside.no/778891/neglene-dine-avslorer-deg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 http://www.dinside.no/778891/neglene-dine-avslorer-deg Takk for link 0 Siter
Gjest Viktig, viktig :))) Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Sorry! Elisabeth Arden skulle det selvsagt være Jeg er også avhengig av den kremen. Funker til det meste Hehe.. , beklager, men måtte liksom bare korrigere ) Ja, kremen er fantastisk!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 [quote name=Viktig, viktig ))' timestamp='1263089918' post='4283748] Hehe.. , beklager, men måtte liksom bare korrigere ) Ja, kremen er fantastisk!! Greit at folk vet hvem som har kremen, så det var bra å bli korrigert der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.