Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville nok gjort det, særlig hvis jeg ikke hadde hatt kraftig hoste. Men det er nok lurt å ikke presse seg for hardt.

Ble det tur?

Det ble en flott - men ganske kort - tur :-)

Jeg ønsker meg ca minus 6 grader og fin tørr snø i hele vinter!!!

Det ble en flott - men ganske kort - tur :-)

Jeg ønsker meg ca minus 6 grader og fin tørr snø i hele vinter!!!

Bra du fikk deg en tur, håper forkjølelsen blir bedre fort! Det er vel meldt noe mildere fremover nå. Ellers får du søke opp i høyden, her har det vært -5 i dag, mens like nedenfor her var det -13.

Bra du fikk deg en tur, håper forkjølelsen blir bedre fort! Det er vel meldt noe mildere fremover nå. Ellers får du søke opp i høyden, her har det vært -5 i dag, mens like nedenfor her var det -13.

I dag hadde ikke vannet på badet frosset da jeg våknet, så nå er det håp om bedre tider!!!

*Gleder meg til skitur i lysløypa i kveld*

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Føler du deg litt forkjølet en dag er det likevel greit å ta en skitur i kulda. Men ikke for stor intensitet eller for lang tur. Grunnen til det er at vi aldri vet hva en begynnende infeksjon kan bli til. Hvis du de neste dagene ikke blir mer enn "litt forkjølet", så er det greit. Blir det hoste, press i bihulene osv., bør man klart stå av trening noen dager.

Selv om vi er friske er sterk kulde en belastning for luftveiene, men vi tåler det greit hvis ikke belastningen blir for stor. Sjerf eller buff foran ansiktet er en fornuftig sikring.

God tur i det fine vinterværet !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...