Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er -0,6 kg, og jeg er ikke helt fornøyd, MEN jeg føler meg mye bedre av sunnere mat, og merker allerede at det skjer noe i kroppen, så det er jo positivt. :o) Føler selv magen har blitt mindre, følte meg kvalt i alle olabukser etter jula, for i ferien gikk jeg mest i kjole eller treningsbukse, og merket det godt når jeg tok på meg stram bukse igjen ja..

I dag har jeg målt magen, lår og armen - så får jeg se om jeg har krympa litt i cm om en uke. :o)

Vi reiser til syden til uka, og da blir det vanskelig å holde på med slanking. Blir vel litt vin og øl så og si hver dag, god mat ++ Men jeg skal prøve å spise små posjoner, drikke mye vann, og få gått litt turer + litt enkel styrketrening på rommet minst tre ganger i løpet av uka. Skal ta med knekkebrød og magerost i kofferten, for av tidligere erfaring så er grovt brød vanskelig å få tak i - så har jeg frokosten der i hvert fall :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341167-resultat-etter-en-uke-og-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev i går at jeg var litt misfornøyd siden vekta hadde stått stille i tre dager. I dag morges (ettre 8 dager), var det imidlertid plutselig et hopp nedover på vekta, og jeg har gått ned 3 kilo tilsammen :-)

Merker det godt på et skjørt jeg har på i dag, som har vært stramt i høst og i vinter! I dag satt det løst rundt magen, slik det pleide å gjøre før :-)

Jeg skrev i går at jeg var litt misfornøyd siden vekta hadde stått stille i tre dager. I dag morges (ettre 8 dager), var det imidlertid plutselig et hopp nedover på vekta, og jeg har gått ned 3 kilo tilsammen :-)

Merker det godt på et skjørt jeg har på i dag, som har vært stramt i høst og i vinter! I dag satt det løst rundt magen, slik det pleide å gjøre før :-)

Så bra da :o) Da virker det! Synes du er sterk som greier en så streng diett, jeg hadde nok dødd av sult.. hehe.. jeg følte meg ganske oppblåst i dag - så jeg skla veie meg i morgen tidlig også for å sjekke. Dessuten har jeg mensen, det kan jo også ha noe å si. men det var i hvert fall litt nedgang, så det hjelper jo på motivasjonen.

Sydenturer fungerer dårlig når man slanker seg. Greit å "ha med" hodet litt, men det er viktig å kose seg også.

0,6 kilo på en uke og en dag er helt optimalt. Det bør du være veldig fornøyd med. Stå på videre, så kan du ta sydenturen med god samvittighet, og heller fortsette videre når du kommer hjem:-)

Så bra da :o) Da virker det! Synes du er sterk som greier en så streng diett, jeg hadde nok dødd av sult.. hehe.. jeg følte meg ganske oppblåst i dag - så jeg skla veie meg i morgen tidlig også for å sjekke. Dessuten har jeg mensen, det kan jo også ha noe å si. men det var i hvert fall litt nedgang, så det hjelper jo på motivasjonen.

Mens har en innvirkning på vekta. Veide faktisk 1,5 kilo mer i går enn på lørdag. (Første dag mens i går)

Gjest Ulvinnen

Så flott at virkningen nå kom, det fortjener du så flink som du har vært. Det blir jo sagt at man ikke skal veie seg hver dag når man slanker seg, kanskje nettopp for å slippe å se det de dagene det stopper opp?

Annonse

Gjest Ulvinnen

0.6 kg ned på en uke er jo helt optimalt! Selv lurte jeg på om jeg skaulle bli bekymret over at jeg hadde gått ned 1.1 kg på en uke, men satser på at det jevner seg ut, slik at jeg i gjennomsnitt går ned et haøvt kg i uken. Det er det som skal være det beste for å klare å beholde den nye vekten etterpå. Nå snakker jeg ikke av erfaring, bare av det jeg har lest meg til.

God tur til Syden! Mens du er der må målet være å holde den vekten du har nå. På ferie må man kunne kose seg litt, så fortsetter du slankingen når du er hjemme igjen.

Gjest Ulvinnen

Nå er det min vekt som har stått stille i tre dager :(

(Ja, jeg har falt for fristelsen til å veie meg daglig.) Håper min vekt også gjør et hopp nedover snart, dette er ikke så bra for motivasjonen. Hvordan går det med deg nå?

(Ja, jeg har falt for fristelsen til å veie meg daglig.) Håper min vekt også gjør et hopp nedover snart, dette er ikke så bra for motivasjonen. Hvordan går det med deg nå?

Nå er jeg på dag 10, og har gått ned 3,2 kilo. Vekta har stoppet opp 2 dager, men jeg regner med det blir et hopp igjen i morgen eller lørdag.

Er kjempefornøyd med meg selv, at jeg har klart det :-) Håper på et resultat på 5-6 kilo, og kanksje en ytterligere nedgang i tida etterpå på et par kilo.

Du er flink du også!!!!!

Jeg klarte å la være å veie meg etter tirsdag.. Skal veie meg på nytt søndag morgen, for reiser bort mandag. Blir spennende å måle magemål, tror ikke det er store endringen etter bare fem dager men..

Du må ikke miste motet! Prøv å veie deg kun en gang i uka. Du kan ha mer vann i kroppen den ene dagen enn den forrige - så å veie seg hver dag kan gi feil resultat, og fører bare til at du mistet motet.. Du har jo vært kjempeflink, så fortsett i samme baner og hold deg unna vekta. :)

Jeg kommer nok til å gå opp på ferie til uka.. :( Men skal være bevisst på hva jeg spiser der, selv om det blir mer mat og vin enn vanlig. Skal prøve å få trent i hvert fall to ganger i løpet av uka - det burde jeg klare.

Gjest Elextra

''Merker det godt på et skjørt jeg har på i dag, som har vært stramt i høst og i vinter! I dag satt det løst rundt magen, slik det pleide å gjøre før ''

Høres fantastisk ut, litt misunnelig nå! :-)

Gjest Ulvinnen

Jeg klarte å la være å veie meg etter tirsdag.. Skal veie meg på nytt søndag morgen, for reiser bort mandag. Blir spennende å måle magemål, tror ikke det er store endringen etter bare fem dager men..

Du må ikke miste motet! Prøv å veie deg kun en gang i uka. Du kan ha mer vann i kroppen den ene dagen enn den forrige - så å veie seg hver dag kan gi feil resultat, og fører bare til at du mistet motet.. Du har jo vært kjempeflink, så fortsett i samme baner og hold deg unna vekta. :)

Jeg kommer nok til å gå opp på ferie til uka.. :( Men skal være bevisst på hva jeg spiser der, selv om det blir mer mat og vin enn vanlig. Skal prøve å få trent i hvert fall to ganger i løpet av uka - det burde jeg klare.

Jeg får holde meg unna vekta igjen til mandag.

Kos dere på sydentur, og fortell på søndag hvordan vekten din er da.

Gjest Ulvinnen

Nå er jeg på dag 10, og har gått ned 3,2 kilo. Vekta har stoppet opp 2 dager, men jeg regner med det blir et hopp igjen i morgen eller lørdag.

Er kjempefornøyd med meg selv, at jeg har klart det :-) Håper på et resultat på 5-6 kilo, og kanksje en ytterligere nedgang i tida etterpå på et par kilo.

Du er flink du også!!!!!

Takk :)

Du har all grunn til å være stolt av deg selv, veldig godt gjort å gjennomføre den kuren!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...