to-barns-mamman Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har nå gjennomført første 10 dager av et fantastisk opplegg i regi av Sørlandet sykehus, avd. for mestring og rehabilitering. Testen etter tre måneder viser vektnedgang, reduksjon rundt midjen, og god progressjon i hjertefrekvens ved aktivitet på tredemølle. JEG ER I GANG :-) Det går ikke veldig fort - men det går fort nok. Jeg har fått så mange nye verktøy, og nye perspektiv som gjør at jeg denne gangen er sikker på at jeg kommer i mål - et friskere og mer aktivt liv. Et liv hvor jeg er deltaker, ikke tilskuer! 0 Siter
Gjest lykke til videre! Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Bruker dere boka "Fettet sitter mellom ørene" som en del av opplegget? Spennende, i så fall. Utrolig flott at du har fått en så god start på livsstilsendringen, at du er så motivert, inspirert og positiv. Ønsker deg all mulig lykke til videre! 0 Siter
Spirello Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Så bra! ) Det er deilig når man ser opplegget virker, og man merker man blir i bedre form og at buksa ikke strammer like mye. Fortsett med det gode løpet ditt. Du er flink! Masse lykke til videre. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.