Gå til innhold

kan man bli adjunkt med sykepleieutdanning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om en som underviser i helse og sosialfag og som har sykeleierutdanning som bakgrunn. Hun har også en bachelor i ernæring. Hun har tittel som adjunkt. Trenger man ikke å ha en pedagogisk utdanning for å få den tittelen?

Skrevet

Hvis hun underviser så har hun vel allerede tatt pedagogikk-utdannelse?

Skrevet

Hvis hun underviser så har hun vel allerede tatt pedagogikk-utdannelse?

ikke som jeg vet.

Skrevet

ikke som jeg vet.

Det var jo en vesentlig setning "Ikke som jeg vet" - du er sikker på at du vet alt om denne personen?

Skrevet

Det var jo en vesentlig setning "Ikke som jeg vet" - du er sikker på at du vet alt om denne personen?

Vel når hun skriver opp utdanningen sin på Facebook, så hadde jeg syntes det var underlig om hun ikke hadde tatt det med hvis hun hadde pedagogisk utdanning også;)

Gjest Spørrejørgen
Skrevet

Vel når hun skriver opp utdanningen sin på Facebook, så hadde jeg syntes det var underlig om hun ikke hadde tatt det med hvis hun hadde pedagogisk utdanning også;)

Du er nysgjerrig og stiller altfor mange spørsmål.

Gjest er du misunnelig?
Skrevet

Hun har nok tatt PPU. (praktisk pedagogisk utdanning)

jeg jobber selv i skolevesenet og har flere kollegaer som tar PPU ved siden av full undervisningsstilling. De har nemlig mulighet å få undervisningsstilling på dispensasjon. Da er kravet at de i innen tre år skal ha på begynt PPU'en

Gjest majas mamma
Skrevet

Hvis hun underviser i helse og sosialfag, er hun på vgs. For å undervise på vgs må du ha PPU. Altså er damen adjunkt.

Skrevet

Hvis hun underviser i helse og sosialfag, er hun på vgs. For å undervise på vgs må du ha PPU. Altså er damen adjunkt.

Stemmer sikkert at du må ha PPU for å få fast stilling, men det er ikke uvanlig å tilsette folk uten PPU i vikariater. En av mine venninner har undervist i norsk i tre år og skal først nå ta PPU.

Skrevet

hun har ikke PPU, men kanskje hun tar det samtidig som hun underviser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...