Gjest Nilje Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Vet om en som underviser i helse og sosialfag og som har sykeleierutdanning som bakgrunn. Hun har også en bachelor i ernæring. Hun har tittel som adjunkt. Trenger man ikke å ha en pedagogisk utdanning for å få den tittelen? 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Hvis hun underviser så har hun vel allerede tatt pedagogikk-utdannelse? 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Hvis hun underviser så har hun vel allerede tatt pedagogikk-utdannelse? ikke som jeg vet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 ikke som jeg vet. Det var jo en vesentlig setning "Ikke som jeg vet" - du er sikker på at du vet alt om denne personen? 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Det var jo en vesentlig setning "Ikke som jeg vet" - du er sikker på at du vet alt om denne personen? Vel når hun skriver opp utdanningen sin på Facebook, så hadde jeg syntes det var underlig om hun ikke hadde tatt det med hvis hun hadde pedagogisk utdanning også 0 Siter
Gjest Spørrejørgen Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Vel når hun skriver opp utdanningen sin på Facebook, så hadde jeg syntes det var underlig om hun ikke hadde tatt det med hvis hun hadde pedagogisk utdanning også Du er nysgjerrig og stiller altfor mange spørsmål. 0 Siter
Gjest er du misunnelig? Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Hun har nok tatt PPU. (praktisk pedagogisk utdanning) jeg jobber selv i skolevesenet og har flere kollegaer som tar PPU ved siden av full undervisningsstilling. De har nemlig mulighet å få undervisningsstilling på dispensasjon. Da er kravet at de i innen tre år skal ha på begynt PPU'en 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hvis hun underviser i helse og sosialfag, er hun på vgs. For å undervise på vgs må du ha PPU. Altså er damen adjunkt. 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hvis hun underviser i helse og sosialfag, er hun på vgs. For å undervise på vgs må du ha PPU. Altså er damen adjunkt. Stemmer sikkert at du må ha PPU for å få fast stilling, men det er ikke uvanlig å tilsette folk uten PPU i vikariater. En av mine venninner har undervist i norsk i tre år og skal først nå ta PPU. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hvis hun underviser i helse og sosialfag, er hun på vgs. For å undervise på vgs må du ha PPU. Altså er damen adjunkt. hun har ikke PPU, men kanskje hun tar det samtidig som hun underviser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.