Gå til innhold

Nattasuss:-)

Anbefalte innlegg

Gjest EgoN 1-2-3
Skrevet

Vi har vært sammen i 18 år, og fremdeles gir vi hverandre en nattasuss om den ene legger seg før.

En venninne sa de var over det stadie for lenge siden.

Jeg synes det er godt,og synes det er en fin avslutning på dagen. Vi kan godt gi hverandre en klem,eller et lite suss i løpet av dagen også,selv om vår datter på 9 år, nesten dåååååner og synes vi er så teite!!

Dere da?

hidi, the scorpion
Skrevet

''selv om vår datter på 9 år, nesten dåååååner og synes vi er så teite!!''

Din datter får med seg noen flotte minner fra barndommen sin;) Teit, i ett øyeblikk, beundret i det neste;)

Alle i mitt hus får nattakyss, er for tiden singel, men min datter går aldri i seng uten et kyss på kinnet eller pannen, og et "jeg elsker deg" på veien...;)

Jeg vokste opp med det, og har fortsatt den koselige tradisjonen.

For meg er det naturlig å møte familie og nære venner med en klem eller kyss på kinnet;)

Gjest majas mamma
Skrevet

''selv om vår datter på 9 år, nesten dåååååner og synes vi er så teite!!''

Din datter får med seg noen flotte minner fra barndommen sin;) Teit, i ett øyeblikk, beundret i det neste;)

Alle i mitt hus får nattakyss, er for tiden singel, men min datter går aldri i seng uten et kyss på kinnet eller pannen, og et "jeg elsker deg" på veien...;)

Jeg vokste opp med det, og har fortsatt den koselige tradisjonen.

For meg er det naturlig å møte familie og nære venner med en klem eller kyss på kinnet;)

Gir alltid nattasuss, uansett. Gir morrasuss også vi. Og dattera tar runden om kvelden og får nattakos. Hender vi nusser litt på hverandre om dagen også, og er det noen som sier ÆSSSJ. tar vi et til. Av den høylytte smaskete varianten. Først sier de ÆSSSJ en gang til, og så ler de. Tror ikke unger har vondt av å se at foreldre gir hverandre ett kyss nå og da.

Skrevet

Her susses det hele dagen :o)

Det gjør det her også :-) Enten det gjelder katter, barnebarn eller barn:-) Jeg er en "supersusser" :-)

Skrevet

Så koslig. Det er akkurat slik det skal være. Man blir aldri for gamle til å være kjærlige. Heldigvis.

:0)

Skrevet

Vi prøver så godt vi kan å legge oss samtidig - synes det er koselig.

Og vi gir hverandre alltid nattasuss :)

Vi har vært sammen i over 15 år, og gift i over 10.

Håper vi aldri slutter :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...