Gå til innhold

Status etter 3.svangerskap..!

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -

Ja, da er det ( i morgen) 14 dager siden fødsel, og jeg føler meg såå tynn, nett og sprek! Er virkelig herlig å være kvitt den tunge gravidemagen som var i veien hele døgnet!

Jeg gikk opp 12 kg totalt, og det er jeg veldig fornøyd med. 10 dager etter fødselen var det bare tilbake 3,5 kg av de jeg har lagt på meg, og det er jeg svært glad for. Hadde ærlig talt ikke trodd det skulle gå av så fort tredje gangen.

Nå skal fokuset fremover være å amme lillegutt, spise sunt og magert, drikke mye vann, trene bekkenbunnen, gå turer med barnevogn ( var ute i 2,5 time m vogn og snart 3åring på søskenbrett denne uka.Stolt!) - og ikke minst: KOSE MEG med den skjønne gutten min.

Jeg vet at det ikke er bra å slanke seg mens man ammer, men det må være lov å spise magert og bevege seg nok?

Håpet er at de siste 3,5 kg skal være forsvunnet og at kroppen skal være litt strammere når vi i mai skal til Kreta i 2 uker. Greit å ha et konkret mål. Var jo så flink i fjor på disse tider, og gikk ned 4-5 kg, og har lyst til å komme dit igjen i løpet av våren. ..60 kg er altså målet mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341423-status-etter-3svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - Ingoen -

Gratulerer med den lille!

3.5 kg er "ingenting"- særlig ikke når du ammer. :-)

Spiser du sunt og magert, og mosjonerer så går du ned i vekt enten du vil det eller ikke pga ammingen.

Ja, får satse på at det skal gjøre susen. Er iallefall herlig å være seg selv igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...