Gå til innhold

Fornøyd med dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff :( Heldigvis ligger kornetten tileldstemann hos faren :D Og jeg er blitt lovet kaffe på senga. :)

*s*

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• morsan

6

• Axcia

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Synd at kornetten mangler, men du kan sikkert få en pianokonsert fra Datra. Sånn i syvtiden i morgen tidlig!

Pc-klokka mi viste kl 24 da jeg skrev dette, men jeg ser nå at den gikk feil; poster det allikevel :-)

Takk :)

AneM1365380603
Skrevet

Egentlig begynte dagen dårlig. 4-åringen var invitert til en venninne ca kl 1100. Hun hadde gledet seg fra invitasjonen kom et par dager før. Da vi skulle kjøre dit kom en sms om at de henter henne kl 1300, og det ble ikke tatt godt i mot her av ei som var klar for mange timer siden. Først da klokka var nesten 1400 kom dem, og da var vi sure begge to, hehe.

Det som irriterer er at disse folka er svært dårlige med å holde avtaler, og min datter tåler svært dårlig å vente.

Sånn utenom det har alle hatt en fin dag :o) Jeg har fått gjort mye nyttig inne mens mannen og sønnen har vært i skogen og holdt på med ved.

I kveld har hele gjenngen sett MGP. Noen mer interessert enn andre...

Skrevet

Vi har også vært på handletur i dag. Kjøpt inn masse maling, puter, pledd, duker, og annet plukk.

Så har vi spist pizza på Dollys, og bare kost oss.

Herlig dag!

Ha en forsatt fin helg! :0)

Gratulerer med dagen til deg og, frue ;o)

Skrevet

Gratulerer med dagen til deg og, frue ;o)

Hihi, tusen takk Dorthe! *klem*

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en kjempe fin dag.

;0)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en kjempe fin dag.

;0)

Takk, det samme til deg :D

AneM1365380603
Skrevet

Gratulerer mora2 :o)

Skrevet

Viktig det her altså og huske bursdagene deres i dag. LOL og så begge to da.

Skrevet

Øy! Du har bursdag ja!

Gratulerer så mye med dagen :-)))))

Skrevet

Vi har også vært på handletur i dag. Kjøpt inn masse maling, puter, pledd, duker, og annet plukk.

Så har vi spist pizza på Dollys, og bare kost oss.

Herlig dag!

Ha en forsatt fin helg! :0)

Gratulerer med dagen!!!!

Har du smakt den thai-pizzaen på Dollies? Den er knallgod - vi to voksne velger alltid den når vi er der, ungene vil som regel ha pepperoni.

Skrevet

Viktig det her altså og huske bursdagene deres i dag. LOL og så begge to da.

Hhe, veldig koslig å bli husket på. Jeg husket at det var noen her som hadde samme dagen som meg, men kunne ikke ta hvem. Men koslig det. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...