Gå til innhold

Fornøyd med dagen!

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• morsan

6

• Axcia

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer med dagen!!!!

Har du smakt den thai-pizzaen på Dollies? Den er knallgod - vi to voksne velger alltid den når vi er der, ungene vil som regel ha pepperoni.

Tusen takk!

Nei, den har jeg ikke smakt. Vi bestiller som regel med skinke og kjøttdeig.. Men jeg skal jaggu foreslå det neste gang. Kan jo prøve på halvehvertfall. Takk for tips!

:0)

Skrevet

Synd at kornetten mangler, men du kan sikkert få en pianokonsert fra Datra. Sånn i syvtiden i morgen tidlig!

Pc-klokka mi viste kl 24 da jeg skrev dette, men jeg ser nå at den gikk feil; poster det allikevel :-)

Er det mora2 og Flyfly som har dag i dag? Grattis i alle fall hverm det nå måtte være! :o)

Skrevet

Er det mora2 og Flyfly som har dag i dag? Grattis i alle fall hverm det nå måtte være! :o)

Takk! :)

Skrevet

Vi har også vært på handletur i dag. Kjøpt inn masse maling, puter, pledd, duker, og annet plukk.

Så har vi spist pizza på Dollys, og bare kost oss.

Herlig dag!

Ha en forsatt fin helg! :0)

Gratulerer med dagen! Er det runddag?

Skrevet

Begge to visstnok:-) Effektivt med felles gratulasjonstråd, ikke sant?

Skrevet

Gratulerer med dagen til deg og, frue ;o)

Hvem er den andre jubilanten? Mora 2 og?

Skrevet

Ska sei. :) Du har hatt en tettpakkket og fin dag.

Vi var en gjeng og bowlet i går. Først var vi på Dollys og spiste knallgod pizza. Nam!

I dag er det en rolig hjemmedag. :)

Skrevet

Hvem er den andre jubilanten? Mora 2 og?

Mariaflyfly

Skrevet

Huff :( Heldigvis ligger kornetten tileldstemann hos faren :D Og jeg er blitt lovet kaffe på senga. :)

Ser ut som du har bursdag? :-)

Grattis! :-)))

(vet ikke hvorfor men innbiller meg at vi er jevngamle?)

Håper du har en fin dag og at du fikk kaffe på senga!

Gjest Haha yes
Skrevet

Din dagelig skrytetråd over hvor bra liv du har?

Skrevet

Har jeg gjort deg noe vondt siden du svarer meg slik? Regner med at det var du som svarte meg for et par uker siden også, på omtrent samme måte....

Gjest Haha yes
Skrevet

Har jeg gjort deg noe vondt siden du svarer meg slik? Regner med at det var du som svarte meg for et par uker siden også, på omtrent samme måte....

Unnskyld, men det blir slik når jeg misunner ditt liv.

Skrevet

Unnskyld, men det blir slik når jeg misunner ditt liv.

Det jeg skriver på DOL beskriver deler av mitt liv. Jeg har også dager som ikke stråler, selv om jeg har "det ytre" på plass med jobb, god helse, mann og barn. Jeg kan også streve med ting, og jeg har erfaring med alvorlig psykisk sykdom i familien.

Dagen i går var en fin dag, og jeg hadde lyst til å skrive om det.

Ønsker deg en fin søndagskveld!

Skrevet

Det jeg skriver på DOL beskriver deler av mitt liv. Jeg har også dager som ikke stråler, selv om jeg har "det ytre" på plass med jobb, god helse, mann og barn. Jeg kan også streve med ting, og jeg har erfaring med alvorlig psykisk sykdom i familien.

''Dagen i går var en fin dag, og jeg hadde lyst til å skrive om det.''

Og jeg synes det er godt å lese om positive dager,det er nok av negative ting å lese om. Vi trenger positive tråder her :-)

Gjest Haha yes
Skrevet

Takk! At du ikke at bare gode dager er på en måte fint å lese, siden mine dager alltid er grå. Jeg ønsker deg solskinn hver eneste dag. Må du mange gode dager i året som kommer.

Takk, ha en fortsatt fin søndag i Kristiansand. :)

Gjest det var det da
Skrevet

Takk! At du ikke at bare gode dager er på en måte fint å lese, siden mine dager alltid er grå. Jeg ønsker deg solskinn hver eneste dag. Må du mange gode dager i året som kommer.

Takk, ha en fortsatt fin søndag i Kristiansand. :)

''siden mine dager alltid er grå''

Du er ikke fortapt og dømt til evig mørke,du kan gjøre noe med det. Men lykken kommer ikke rekenes på en fjøl,den må vi skape selv. Og husk: et lite skritt er bedre en ingen!

Skrevet

Du omtaler prusts sitt "velykkede liv" på en nedatende måte, men hun beskriver jo ganske "allminnelige" ting, som klesvask, handling, måking, matlaging og MGP på tv - ikke noen utlegninger om weekendturer til New York eller lunsj på dyre in-steder med kule kjendisvenninner eller fabelaktige dyre moteklær eller annet som ytre sett kan fremstå som veldig vellykket og noe å skrive hjem om.

Prust viser en fantastisk evne til å glede seg over de "små" eller hevrdagslige tingene, og tar med dette i det som gjør det gode liv for henne. Kanskje du burde prøve å se litt mer etter depositive (små) tingene i ditt eget liv istedenfor å gå rundt og kaste bort tiden med å misunne andre?

Skrevet

Datra var våken før fuglene dreit

Jeg måtte opp litt før kl 9, da var det tendenser til 3. verdenskrig i stua.

Guttungen dro ut med Fatter for å kjøpe noen bursdaggaver, Datra og jeg dro for å kjøpe nye ski til henne. Butikken var overfull, Datra var utålmodig, jeg begynte å bli småsinnsyk av masinga hennes. Handla mat etterpå, køen der holdt på å ta livet både av meg og Datra ;)

Hjemme igjen fikk vi rydda i kjellerstua alle tre! :) Det var på tide, og tok flere timer. Nå er den ryddig og fin. :) Fikk tatt et lite skippertak på kjøkkenet også, samt vaska to maskiner med klær. Datra rydda rommet sitt, Guttungen rensa buret til hamsteren.

Vi bakte sjokoladekake til bursdagsfeiring i morra :)

Vi lagde hjemmelaga pizza til middag og fortærte den. Etterpå var det Barnetv og godterier, og jeg sov som en stein på sofaen i en time :D

Datra pynta sjokoladekaka med RÅSA pynt før det var tid for dusjen.

Datra var i seng 20.20, jeg var fortsatt sykt trøtt etter middagsluren. ;)

Guttungen og jeg spilte SuperMario på Wii fram til han la seg litt før 22.00

Nå skal jeg legge meg. Vi har et tett program i morra. :)

Graulerer med gårsdagen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...