Gå til innhold

Fornøyd med dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :)

Å, er det i dag som er dagen? Trodde det var i går pga hovedtråd fra i går...:-) Grattis lell!!

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• morsan

6

• Axcia

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å, er det i dag som er dagen? Trodde det var i går pga hovedtråd fra i går...:-) Grattis lell!!

Tusen takk! :)

Skrevet

Ser ut som du har bursdag? :-)

Grattis! :-)))

(vet ikke hvorfor men innbiller meg at vi er jevngamle?)

Håper du har en fin dag og at du fikk kaffe på senga!

Tusen takk! :) Og jeg fikk kaffe på senga :)

Skrevet

Øy! Du har bursdag ja!

Gratulerer så mye med dagen :-)))))

Tusen takk! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Er det runddag?

Tusen takk! Nei, ikke rund dag. :0)

Skrevet

gratulerer med gårsdagen:-)

Er i dag. ;p

Men tusen takk! :0)

Skrevet

Er i dag. ;p

Men tusen takk! :0)

Ja, skjønte etterhvert at det var datorot her... :-)

Skrevet

''Dagen i går var en fin dag, og jeg hadde lyst til å skrive om det.''

Og jeg synes det er godt å lese om positive dager,det er nok av negative ting å lese om. Vi trenger positive tråder her :-)

Takk for det :-)

Skrevet

Du omtaler prusts sitt "velykkede liv" på en nedatende måte, men hun beskriver jo ganske "allminnelige" ting, som klesvask, handling, måking, matlaging og MGP på tv - ikke noen utlegninger om weekendturer til New York eller lunsj på dyre in-steder med kule kjendisvenninner eller fabelaktige dyre moteklær eller annet som ytre sett kan fremstå som veldig vellykket og noe å skrive hjem om.

Prust viser en fantastisk evne til å glede seg over de "små" eller hevrdagslige tingene, og tar med dette i det som gjør det gode liv for henne. Kanskje du burde prøve å se litt mer etter depositive (små) tingene i ditt eget liv istedenfor å gå rundt og kaste bort tiden med å misunne andre?

Takk for det du skriver, morsan. Jeg mener helt oppriktig at det er uhyre viktig å finne glede i hverdagen, uansett hvordan dagene er!

Skrevet

Takk! At du ikke at bare gode dager er på en måte fint å lese, siden mine dager alltid er grå. Jeg ønsker deg solskinn hver eneste dag. Må du mange gode dager i året som kommer.

Takk, ha en fortsatt fin søndag i Kristiansand. :)

Jeg er helt sikker på at du også kan finne lyspunkter i ditt liv, men da må du løfte blikket innimellom og se etter disse punktene og holde fast ved dem - holde fast lenge nok til at du får merke at det kommer dager som er bedre enn de du har nå.

Skrevet

Du omtaler prusts sitt "velykkede liv" på en nedatende måte, men hun beskriver jo ganske "allminnelige" ting, som klesvask, handling, måking, matlaging og MGP på tv - ikke noen utlegninger om weekendturer til New York eller lunsj på dyre in-steder med kule kjendisvenninner eller fabelaktige dyre moteklær eller annet som ytre sett kan fremstå som veldig vellykket og noe å skrive hjem om.

Prust viser en fantastisk evne til å glede seg over de "små" eller hevrdagslige tingene, og tar med dette i det som gjør det gode liv for henne. Kanskje du burde prøve å se litt mer etter depositive (små) tingene i ditt eget liv istedenfor å gå rundt og kaste bort tiden med å misunne andre?

Et flott innlegg, morsan. Jeg er så hjertens enig.

Skrevet

Enig!

Skrevet

Unnskyld, men det blir slik når jeg misunner ditt liv.

Tankens kraft er farlig stor, så når du sier til deg selv at dine dager ikke har lyspunkter, så får de det ikke heller. Jeg er sikker på at det finnes lyspunkter hos deg også - bare du leter etter dem :) Lykke til i jakten på livets lyse side :)

Skrevet

Takk for det du skriver, morsan. Jeg mener helt oppriktig at det er uhyre viktig å finne glede i hverdagen, uansett hvordan dagene er!

Ja, det er tross alt flest hverdager :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...