jubalong70 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Om du planlegger en bursdagsfest med jevngamle, så virker det malplassert med foreldregenerasjonen der. Inviter dem heller på kaffe og kaker, evt en middag en anne dag. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Klart du kan si nei. Er jo din feiring. Og jeg er enig.. Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester. Er da måte på hvor gammel man skal fremstilles! *s* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Klart du kan si nei. Er jo din feiring. Og jeg er enig.. Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester. Er da måte på hvor gammel man skal fremstilles! *s* ''Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester'' Hvor har man det fra at svigerforeldre vil ha kaffe og kaker i stedet for en fest? Mine foreldre sier mer enn gjerne ja takk til et glass vin og et festlig lag, men som sagt annet sted er jeg ennå ikke voksen nok til å invitere dem i mine egne jubiléer . 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 ''Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester'' Hvor har man det fra at svigerforeldre vil ha kaffe og kaker i stedet for en fest? Mine foreldre sier mer enn gjerne ja takk til et glass vin og et festlig lag, men som sagt annet sted er jeg ennå ikke voksen nok til å invitere dem i mine egne jubiléer . Nei, det har du i grunnen rett i... Mine svigerforeldre kan også ta seg en fest. Men spørs om de hadde passet inn blandt alle vennene våre.. ;p 0 Siter
Gjest snart 30-år Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Enig. Synes også det er noget spesielt av svigermor å invitere seg selv... Denne svigermoren er litt freidig for å si det litt forsiktig. Jeg syns liksom ikke jeg bare kan be henne og ikke svigerfar + hans kjæreste og mine foreldre... Satser på en barnebursdag og en voksenbursdag, jeg.. Kan jo be med søsken og svigerinner/svogre også, kan alltids drikke litt vin og spille musikk og sånn. 0 Siter
Gjest snart 30 år Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 ''Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester'' Hvor har man det fra at svigerforeldre vil ha kaffe og kaker i stedet for en fest? Mine foreldre sier mer enn gjerne ja takk til et glass vin og et festlig lag, men som sagt annet sted er jeg ennå ikke voksen nok til å invitere dem i mine egne jubiléer . De kan komme når jeg blir 40. Hehe Tror kanskje svigermor hadde glidd rett inn, men foreldra mine er litt for hippie. Se for deg foreldra til Pelle og Proffen i 30-årslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.