Gå til innhold

30-årslag, ber man foreldre/svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du planlegger en bursdagsfest med jevngamle, så virker det malplassert med foreldregenerasjonen der.

Inviter dem heller på kaffe og kaker, evt en middag en anne dag.

Skrevet

Klart du kan si nei. Er jo din feiring.

Og jeg er enig.. Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester. Er da måte på hvor gammel man skal fremstilles! *s*

Gjest Elextra
Skrevet

Klart du kan si nei. Er jo din feiring.

Og jeg er enig.. Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester. Er da måte på hvor gammel man skal fremstilles! *s*

''Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester''

Hvor har man det fra at svigerforeldre vil ha kaffe og kaker i stedet for en fest?

Mine foreldre sier mer enn gjerne ja takk til et glass vin og et festlig lag, men som sagt annet sted er jeg ennå ikke voksen nok til å invitere dem i mine egne jubiléer :).

Skrevet

''Jeg ville ikke heller feiret 30års dagen med kaffe &kaker, og gamlingene som gjester''

Hvor har man det fra at svigerforeldre vil ha kaffe og kaker i stedet for en fest?

Mine foreldre sier mer enn gjerne ja takk til et glass vin og et festlig lag, men som sagt annet sted er jeg ennå ikke voksen nok til å invitere dem i mine egne jubiléer :).

Nei, det har du i grunnen rett i...

Mine svigerforeldre kan også ta seg en fest. Men spørs om de hadde passet inn blandt alle vennene våre.. ;p

Gjest snart 30-år
Skrevet

Enig.

Synes også det er noget spesielt av svigermor å invitere seg selv...

Denne svigermoren er litt freidig for å si det litt forsiktig. Jeg syns liksom ikke jeg bare kan be henne og ikke svigerfar + hans kjæreste og mine foreldre... Satser på en barnebursdag og en voksenbursdag, jeg.. Kan jo be med søsken og svigerinner/svogre også, kan alltids drikke litt vin og spille musikk og sånn.

Gjest snart 30 år
Skrevet

De kan komme når jeg blir 40. Hehe :)

Tror kanskje svigermor hadde glidd rett inn, men foreldra mine er litt for hippie. Se for deg foreldra til Pelle og Proffen i 30-årslag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...