Gå til innhold

Lang jakke, Veiviser fra Stormberg - noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det du spurte om, men må bare skrive at den jakka var fin. Dvs den grå likte jeg , ikke den lyse.

Jakker er dyrt. I hvert fall de fine, sukk.

Husker at jeg så på dunjakker til rundt 1800 kr hos Bergans. Men tror de var korte.

Skrevet

Ikke det du spurte om, men må bare skrive at den jakka var fin. Dvs den grå likte jeg , ikke den lyse.

Jakker er dyrt. I hvert fall de fine, sukk.

Husker at jeg så på dunjakker til rundt 1800 kr hos Bergans. Men tror de var korte.

Finnes jo masse korte dunjakker til en forholdsvis rimelig pris, men jeg vil ha 3/4 lang. :o(

Jeg er dog usikker på hvor varm denne Veiviseren er når det er skikkelig kaldt ute.

Skrevet

Følg med på tilbudsannonser, så vil du etterhvert finne lang dunjakke til en grei pris. Siden det er en god og varm jakke du er ute etter, så ville jeg ikke gått for den jakken du linket til.

Gjest Ismannen
Skrevet

Den ser kjempefin ut, men forsøk den før du kjøper den. Stormberg er små i størrelsene.

Skrevet

Jeg tror ikke at denne jakka er av de varmeste. Har tilgode å like Stormberg, bortsett fra softshell og fleece.

Har du sett på www.intersport.no? Så at det var tilbud på Beerenberg. *lyst på* Nedsatt i butikkene (annonse jeg så i avisa), fra 3500 til 2000.

Skrevet

Oi! Det var et supert tilbud! Vet du hvordan de er i størrelsene? Jeg må ha L i Bergansjakker (prøvde det forleden).

Aner ikke, men prisen var jo super, også har du vel angrefrist, så her gjelder bare "løp og kjøp"...*s*

Skrevet

Jeg tror ikke at denne jakka er av de varmeste. Har tilgode å like Stormberg, bortsett fra softshell og fleece.

Har du sett på www.intersport.no? Så at det var tilbud på Beerenberg. *lyst på* Nedsatt i butikkene (annonse jeg så i avisa), fra 3500 til 2000.

Enig ang. Stormberg egentlig, har ikke bare god erfaring med deres produkter nei...

Får følge med på tilbudene! :o)

Skrevet

Nydelig! Men jeg kan ikke kjøpe noe uten å prøve, ikke så dyre plagg i alle fall. Jeg er ikke akkurat i "standard størrelse" for å si det sånn... *Hehe*

Men det er jo angrefrist.

Skrevet

Men det er jo angrefrist.

Men det koster jo å sende frem og tilbake i posten og når jeg ikke aner hvordan størrelsene er vet jo ikke engang om jeg må ha XS eller M...

Kunne jo dratt i en butikk her som har dem og prøvd selvfølgelig, men ifølge nettsiden var de ikke inne på lager uansett.

Skrevet

Men det koster jo å sende frem og tilbake i posten og når jeg ikke aner hvordan størrelsene er vet jo ikke engang om jeg må ha XS eller M...

Kunne jo dratt i en butikk her som har dem og prøvd selvfølgelig, men ifølge nettsiden var de ikke inne på lager uansett.

Har ikke lest hele tråden, så det er mulig jeg er på "bærtur". Men du vet at Stormberg har egen forettning på Lade?

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, så det er mulig jeg er på "bærtur". Men du vet at Stormberg har egen forettning på Lade?

Ja, det vet jeg, men jeg tror ikke denne jakken er helt det jeg leter etter og det ser ikke ut til at de har 3/4 lange dunjakker heller.

Gjest tror ikke det
Skrevet

En jakke for "kjølige høst- og vinterdager" er nok ikke skikkelig varm :-p

Skrevet

En jakke for "kjølige høst- og vinterdager" er nok ikke skikkelig varm :-p

''En jakke for "kjølige høst- og vinterdager" er nok ikke skikkelig varm :-p''

Nei, det ante meg også... :o( *Leter videre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...