Gå til innhold

Lang jakke, Veiviser fra Stormberg - noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sportsbutikkene har masse tilbud nå, så kanskje du kan være heldig å finne er god og varm jakke der?

Skrevet

Sportsbutikkene har masse tilbud nå, så kanskje du kan være heldig å finne er god og varm jakke der?

Spørs om jeg må rote meg avgårde en tur før jobb i morra ja. :o)

Skrevet

Hehe - det er utrolig mange av dine innlegg som handler om kampen mot kulden ;-) Jakker, hansker, ulldyner kontra dundyner osv, osv.

Skrevet

Hehe - det er utrolig mange av dine innlegg som handler om kampen mot kulden ;-) Jakker, hansker, ulldyner kontra dundyner osv, osv.

Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her...

Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe*

Skrevet

Jeg er en frossenpinn! Og nå har det vært under -10 i ukesvis! Skjønt de siste to dagene har det ligget på like under 0 bare og det hjelper, men det blåser jo noe vanvittig istedet. :o(

Skrevet

Spørs om jeg må rote meg avgårde en tur før jobb i morra ja. :o)

Gjør det :) Masse tilbud på varme, gode jakker på G-sport her hjemme iallefall. Kan ikke huske om jeg så noen som var litt lengde på, men verdt å sjekke :)

Skrevet

Gjør det :) Masse tilbud på varme, gode jakker på G-sport her hjemme iallefall. Kan ikke huske om jeg så noen som var litt lengde på, men verdt å sjekke :)

Jeg har vært innom både G-sport og Sport1, men ingen av dem hadde lange jakker. :o( Men jeg skal sjekke Intersport og MX-sport.

Skrevet

Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her...

Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe*

''Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her...

Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe*''

Så sant, så sant :-)

Skrevet

Nåda, jeg hoster opp innlegg om det meste jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...