Gjest togli Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Sportsbutikkene har masse tilbud nå, så kanskje du kan være heldig å finne er god og varm jakke der? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Sportsbutikkene har masse tilbud nå, så kanskje du kan være heldig å finne er god og varm jakke der? Spørs om jeg må rote meg avgårde en tur før jobb i morra ja. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hehe - det er utrolig mange av dine innlegg som handler om kampen mot kulden ;-) Jakker, hansker, ulldyner kontra dundyner osv, osv. 0 Siter
Axcia Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hehe - det er utrolig mange av dine innlegg som handler om kampen mot kulden ;-) Jakker, hansker, ulldyner kontra dundyner osv, osv. Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her... Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Hehe - det er utrolig mange av dine innlegg som handler om kampen mot kulden ;-) Jakker, hansker, ulldyner kontra dundyner osv, osv. Jeg er en frossenpinn! Og nå har det vært under -10 i ukesvis! Skjønt de siste to dagene har det ligget på like under 0 bare og det hjelper, men det blåser jo noe vanvittig istedet. ( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Spørs om jeg må rote meg avgårde en tur før jobb i morra ja. ) Gjør det Masse tilbud på varme, gode jakker på G-sport her hjemme iallefall. Kan ikke huske om jeg så noen som var litt lengde på, men verdt å sjekke 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Gjør det Masse tilbud på varme, gode jakker på G-sport her hjemme iallefall. Kan ikke huske om jeg så noen som var litt lengde på, men verdt å sjekke Jeg har vært innom både G-sport og Sport1, men ingen av dem hadde lange jakker. ( Men jeg skal sjekke Intersport og MX-sport. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her... Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe* ''Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her... Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe*'' Så sant, så sant :-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Tenk så få innlegg det hadde blitt om Lillemus hadde bodd i syden! *s* Da ville det ha vært kjedelig her... Og nesten enda verre; om finn.no ikke hadde eksistert. Hva skulle morsan ha gjort, da? *hehe* Nåda, jeg hoster opp innlegg om det meste jeg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.