Gå til innhold

Sydenferie, alene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 32år som har lyst til å dra til syden/varmere strøk alene. Jeg har aldri vært i syden før og trenger tips til hvor jeg skal reise.

Jeg ønsker et sted som er nærme stranden. Trenger ikke være noe særlig attraksjoner eller yrende liv, men relativt lite og oversiktlig.

Jeg er ikke interessert i shopping, uteliv/festing

Har du tips til et ferie sted å reise til eller man bør ligge unna?

.

Skrevet

Kunne vært meg som skrev dette. Jeg har aldri vært i syden.

Gjest ikke jeg helelr
Skrevet

rett før jul var datteren min 23 og min mor 70 til gran canaria. der var hotellet helt på stranden, de måtte i buss for shopping,og det var ikke noe hektisk uteliv, folk holdt seg mest på stranden. Stor aldersspredning, hyggelige personer i hotell osv. de hadde det gøy begge 2. datra mi ønsket at mormor skulle være litt mer nysgjerrig på sightseeing/båt osv, mens mamma likte godt å slappe av i sanden, ho fikk t.o.m. kjøpe norske ukeblader,så ho var fornøygd.

ellers kan jeg ikke gi deg noen tips,for jeg har ikke vært der selv

Skrevet

Hvis du mener til sommeren hadde jeg reist til Side i Tyrkia. Nå hadde jeg reist til Hua Hin i Thailand

Skrevet

Hvis du mener til sommeren hadde jeg reist til Side i Tyrkia. Nå hadde jeg reist til Hua Hin i Thailand

Ja, jeg burde ha satt et tidspunkt. Jeg kommer til å reise til høsten evnt. sensommer.

Skrevet

rett før jul var datteren min 23 og min mor 70 til gran canaria. der var hotellet helt på stranden, de måtte i buss for shopping,og det var ikke noe hektisk uteliv, folk holdt seg mest på stranden. Stor aldersspredning, hyggelige personer i hotell osv. de hadde det gøy begge 2. datra mi ønsket at mormor skulle være litt mer nysgjerrig på sightseeing/båt osv, mens mamma likte godt å slappe av i sanden, ho fikk t.o.m. kjøpe norske ukeblader,så ho var fornøygd.

ellers kan jeg ikke gi deg noen tips,for jeg har ikke vært der selv

Gran Canaria er jo et sted de "fleste" sydenfarere har vært, så det er sikkert bra der.

Skrevet

Ja, jeg burde ha satt et tidspunkt. Jeg kommer til å reise til høsten evnt. sensommer.

Da hadde jeg reist til Tyrkia, det finnes endel rolige steder der også, Cesme er rolig og har endel hoteller som ligger et stykke fra byen og hvor det er nydelige strender.

Skrevet

Reiser du gjerne til Gran Canaria, er her to eks. på et idyllisk reisemål, Puerto de Mogan.

http://www.ving.no/resort/resortMaster.aspx?ResortId=10310&ItemId=10310

http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/puerto-de-mogan

Puerto de Mogan er en liten fiskerlandsby, som er ved å bli turistifisert, men den har allikevel beholdt en egen sjarm.

Det er så utrolig mange fine steder å reise til, men jeg kan jo reise flere ganger.

Skrevet

Så tøff du er. Håper du får en spennende reise. :0)

Gjest mynonna
Skrevet

Du kan bli med meg til Spinalonga? Bortsett fra at da drar du jo ikke alene lenger, og det var kanskje de du ville...?

Skrevet

Så tøff du er. Håper du får en spennende reise. :0)

Jeg har ikke reist ennå, he he. Jeg regner med at det skal gå bra å reise alene på chartertur, selv om det er litt skummelt.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt en gresk øy. Har ikke mer konkrete råd, men ville valgt en øy uten for mye chartertrafikk og fest. Man kan finne ut masse ved å google litt.

Skrevet

Jeg har vært et par ganger i Georgoupolis på Kreta. En liten og fredelig landsby med akkurat passe mye liv til at det ikke blir kjedelig. Ikke er det påtrengende selgere eller bråkete utesteder der heller.

Alt ligger like i nærheten av stranda.

Skrevet

Jeg har vært et par ganger i Georgoupolis på Kreta. En liten og fredelig landsby med akkurat passe mye liv til at det ikke blir kjedelig. Ikke er det påtrengende selgere eller bråkete utesteder der heller.

Alt ligger like i nærheten av stranda.

Det høres ut som stedet for meg. Har du vært der alene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...