Maximia Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er en dame på 32år som har lyst til å dra til syden/varmere strøk alene. Jeg har aldri vært i syden før og trenger tips til hvor jeg skal reise. Jeg ønsker et sted som er nærme stranden. Trenger ikke være noe særlig attraksjoner eller yrende liv, men relativt lite og oversiktlig. Jeg er ikke interessert i shopping, uteliv/festing Har du tips til et ferie sted å reise til eller man bør ligge unna? . 0 Siter
Gjest Blokk Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Kunne vært meg som skrev dette. Jeg har aldri vært i syden. 0 Siter
Gjest ikke jeg helelr Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 rett før jul var datteren min 23 og min mor 70 til gran canaria. der var hotellet helt på stranden, de måtte i buss for shopping,og det var ikke noe hektisk uteliv, folk holdt seg mest på stranden. Stor aldersspredning, hyggelige personer i hotell osv. de hadde det gøy begge 2. datra mi ønsket at mormor skulle være litt mer nysgjerrig på sightseeing/båt osv, mens mamma likte godt å slappe av i sanden, ho fikk t.o.m. kjøpe norske ukeblader,så ho var fornøygd. ellers kan jeg ikke gi deg noen tips,for jeg har ikke vært der selv 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hvis du mener til sommeren hadde jeg reist til Side i Tyrkia. Nå hadde jeg reist til Hua Hin i Thailand 0 Siter
Maximia Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Hvis du mener til sommeren hadde jeg reist til Side i Tyrkia. Nå hadde jeg reist til Hua Hin i Thailand Ja, jeg burde ha satt et tidspunkt. Jeg kommer til å reise til høsten evnt. sensommer. 0 Siter
Maximia Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 rett før jul var datteren min 23 og min mor 70 til gran canaria. der var hotellet helt på stranden, de måtte i buss for shopping,og det var ikke noe hektisk uteliv, folk holdt seg mest på stranden. Stor aldersspredning, hyggelige personer i hotell osv. de hadde det gøy begge 2. datra mi ønsket at mormor skulle være litt mer nysgjerrig på sightseeing/båt osv, mens mamma likte godt å slappe av i sanden, ho fikk t.o.m. kjøpe norske ukeblader,så ho var fornøygd. ellers kan jeg ikke gi deg noen tips,for jeg har ikke vært der selv Gran Canaria er jo et sted de "fleste" sydenfarere har vært, så det er sikkert bra der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Ja, jeg burde ha satt et tidspunkt. Jeg kommer til å reise til høsten evnt. sensommer. Da hadde jeg reist til Tyrkia, det finnes endel rolige steder der også, Cesme er rolig og har endel hoteller som ligger et stykke fra byen og hvor det er nydelige strender. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Reiser du gjerne til Gran Canaria, er her to eks. på et idyllisk reisemål, Puerto de Mogan. http://www.ving.no/resort/resortMaster.aspx?ResortId=10310&ItemId=10310 http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/puerto-de-mogan Puerto de Mogan er en liten fiskerlandsby, som er ved å bli turistifisert, men den har allikevel beholdt en egen sjarm. 0 Siter
Maximia Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Reiser du gjerne til Gran Canaria, er her to eks. på et idyllisk reisemål, Puerto de Mogan. http://www.ving.no/resort/resortMaster.aspx?ResortId=10310&ItemId=10310 http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/puerto-de-mogan Puerto de Mogan er en liten fiskerlandsby, som er ved å bli turistifisert, men den har allikevel beholdt en egen sjarm. Det er så utrolig mange fine steder å reise til, men jeg kan jo reise flere ganger. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Så tøff du er. Håper du får en spennende reise. :0) 0 Siter
Gjest mynonna Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Du kan bli med meg til Spinalonga? Bortsett fra at da drar du jo ikke alene lenger, og det var kanskje de du ville...? 0 Siter
Maximia Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Så tøff du er. Håper du får en spennende reise. :0) Jeg har ikke reist ennå, he he. Jeg regner med at det skal gå bra å reise alene på chartertur, selv om det er litt skummelt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg tror jeg ville valgt en gresk øy. Har ikke mer konkrete råd, men ville valgt en øy uten for mye chartertrafikk og fest. Man kan finne ut masse ved å google litt. 0 Siter
libra Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har vært et par ganger i Georgoupolis på Kreta. En liten og fredelig landsby med akkurat passe mye liv til at det ikke blir kjedelig. Ikke er det påtrengende selgere eller bråkete utesteder der heller. Alt ligger like i nærheten av stranda. 0 Siter
Maximia Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Jeg har vært et par ganger i Georgoupolis på Kreta. En liten og fredelig landsby med akkurat passe mye liv til at det ikke blir kjedelig. Ikke er det påtrengende selgere eller bråkete utesteder der heller. Alt ligger like i nærheten av stranda. Det høres ut som stedet for meg. Har du vært der alene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.