Gå til innhold

Noen i øvre og mellom klasse?

Anbefalte innlegg

Gjest the super woman
Skrevet

Jeg tenker sosial og økonomisk klasse. Det ser ut for meg som alle har dårlig råd, men får mye for lite. Alle lever sunt, ingen bruker kredittkort og alle er måteholdne med alkohol. I beste fall er det noen som kjenner noen som har problemer.

De fleste dolere lever av lite, men er lykkelige. Tar jeg feil?

Gjest don't think you're so damn super
Skrevet

Du tar selvsagt feil.

Gjest the super woman
Skrevet

Du tar selvsagt feil.

Hvorfor det?

Gjest Disneyland
Skrevet

Jeg er i trygde-klassen. Bruker mye alkohol og tobakk. Du kan si jeg er så langt nede som man kan komme, hvis man ser vekk fra narkomane uteliggere.

Gjest the super woman
Skrevet

Jeg er i trygde-klassen. Bruker mye alkohol og tobakk. Du kan si jeg er så langt nede som man kan komme, hvis man ser vekk fra narkomane uteliggere.

Narkomane-uteliggere har neppe pc, men jeg lurer på om norske rikinger aldri har behov for å være på forum.

Skrevet

Vi havner nok i den øvre middelklassen.

Vi har absolutt våre uvaner - som alle andre. Vi bruker kredittkort, men betaler dem ned hver måned. (Kanskje medvirkende til at vi har rimelig god råd?)

Vi er måteholdne med alkohol - skjønner ikke helt hva det har med økonomien å gjøre... Det finnes vel de som overbruker alkohol både hos de med mye og de med lite penger.

Gjest Neppe høyere enn middelklassen
Skrevet

Det er da forskjell på sosial og økonomisk klasse.

Selv om en har mye penger er det ikke alle en kan diskutere eksistensialismens gudsbegrep med.

Ellers, lite problemer i livet.

Skrevet

Ja, jeg tror du tar feil.

Jeg føler meg ikke spesielt truffet av påstandene dine.

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke enig i alt du skriver, men har også inntrekk av at disse er i en viss overvekt på dol:

''De fleste dolere lever av lite, men er lykkelige.''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...