Gjest ny data snart Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Skal kjøpe meg ny laptop og ønsker et godt virusprogram. Hva bør jeg velge og hvorfor, og hva bør jeg ikke velge? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg liker AVI, jeg har ikke hatt noe trøbbel med den. Jeg bruker gratisversjonen. Den tar Malware og Spyware også. Jeg hadde avast men da fikk jeg noen trojanere som var umulig å bli kvitt og måtte reinstallere maskinen ( 0 Siter
Gjest Virusburis Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Avira uten tvil! Gratis også. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Avast eller Avira. Hold deg for guds skyld unna Norton. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Snakket med en ekspert. Han sa at det kan avhenge noe av maskintype. F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen. Han anbefalte Avira. 0 Siter
Gjest ny data snart Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Snakket med en ekspert. Han sa at det kan avhenge noe av maskintype. F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen. Han anbefalte Avira. Skal kjøpe Acer..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Skal kjøpe Acer..... Jeg har kjørt AVG på min acer i over to år og det har gått helt fint. ) Nå har jeg imidlertid skiftet til - eh - Microsoft Security Essentials. AVG er visstnok et ganske "tungt" program som tar mye ressurser, noe jeg merker på den stasjonære der jeg fremdeles har det. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Snakket med en ekspert. Han sa at det kan avhenge noe av maskintype. F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen. Han anbefalte Avira. ''F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen.'' Skulle gjerne likt å høre begrunnelsen for det. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har kjørt AVG på min acer i over to år og det har gått helt fint. ) Nå har jeg imidlertid skiftet til - eh - Microsoft Security Essentials. AVG er visstnok et ganske "tungt" program som tar mye ressurser, noe jeg merker på den stasjonære der jeg fremdeles har det. En jeg kjenner sier AVG tar lite ressurser i forhold til Norton. 0 Siter
Gjest damedamedame Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Norman uten tvil. http://www.norman.com//no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.