Gå til innhold

Hvilket virsprogram er best?

Anbefalte innlegg

Gjest ny data snart
Skrevet

Skal kjøpe meg ny laptop og ønsker et godt virusprogram. Hva bør jeg velge og hvorfor, og hva bør jeg ikke velge?

Skrevet

Jeg liker AVI, jeg har ikke hatt noe trøbbel med den. Jeg bruker gratisversjonen. Den tar Malware og Spyware også.

Jeg hadde avast men da fikk jeg noen trojanere som var umulig å bli kvitt og måtte reinstallere maskinen :o(

Gjest firepile
Skrevet

Avast eller Avira.

Hold deg for guds skyld unna Norton.

Skrevet

Snakket med en ekspert. Han sa at det kan avhenge noe av maskintype. F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen. Han anbefalte Avira.

Gjest ny data snart
Skrevet

Snakket med en ekspert. Han sa at det kan avhenge noe av maskintype. F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen. Han anbefalte Avira.

Skal kjøpe Acer.....

Skrevet

Skal kjøpe Acer.....

Jeg har kjørt AVG på min acer i over to år og det har gått helt fint. :o) Nå har jeg imidlertid skiftet til - eh - Microsoft Security Essentials. AVG er visstnok et ganske "tungt" program som tar mye ressurser, noe jeg merker på den stasjonære der jeg fremdeles har det.

Gjest firepile
Skrevet

''F eks opplevde han at AVG og Acer gikk dårlig sammen.''

Skulle gjerne likt å høre begrunnelsen for det.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har kjørt AVG på min acer i over to år og det har gått helt fint. :o) Nå har jeg imidlertid skiftet til - eh - Microsoft Security Essentials. AVG er visstnok et ganske "tungt" program som tar mye ressurser, noe jeg merker på den stasjonære der jeg fremdeles har det.

En jeg kjenner sier AVG tar lite ressurser i forhold til Norton.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...