Gå til innhold

jeg fant jeg fant. men,er denne brukt opp?

Anbefalte innlegg

Gjest fulgte med klær fra fretex
Skrevet

fant en kasselapp/tilgodelapp/gavekort fra en butikk på et ganske stort beløp.jeg tror den er brukt opp, men tør ikke kaste den før jeg er sikker. satser på at dere er mer vant med slikt en jeg:)

på lappen står det:

bongkopi,

retur vare - kr .........

gavekort kr ...........

å betale kr 0

sentrumsgavekort

gyldig til ...............

innskudd beløp kr ..........

Gjest Niccola
Skrevet

Tror ikke jeg skjønte helt.. Men om dette er en til gode-lapp så pleier de å ha gyldighet på ca et år. Står det noen dato der?

Skrevet

Tror ikke jeg skjønte helt.. Men om dette er en til gode-lapp så pleier de å ha gyldighet på ca et år. Står det noen dato der?

ja, det står gyldig til 10/2013.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg ville forhørt meg i butikken :-)

Skrevet

Da er den jo gyldig til oktober 2013. :0)

Skrevet

ja, på en måte ser det slik ut. men, jeg lurer på om det i utgangspunktet er kjøpt en vare til kr 1999,- og betalt med et sentrumsgavekort som har gyldighet til 10/2013. ELLER er det levert inn en vare og en har fått en kassalapp som tilgodelapp. dette fordi det står retur vare - kr 1999,- og på neste linje står det: gavekort kr 1999,- sum å betale kr 0,-

Skrevet

Jeg ville forhørt meg i butikken :-)

er ganske langt fra meg til denne butikken, men det er en kjedebutikk.

Skrevet

skulle til å si det samme jeg også. Og så tar de vel den når den er brukt? Det var iallfall slik de nylig gjorde det på BikBok her vi bor :-)

Skrevet

ja, på en måte ser det slik ut. men, jeg lurer på om det i utgangspunktet er kjøpt en vare til kr 1999,- og betalt med et sentrumsgavekort som har gyldighet til 10/2013. ELLER er det levert inn en vare og en har fått en kassalapp som tilgodelapp. dette fordi det står retur vare - kr 1999,- og på neste linje står det: gavekort kr 1999,- sum å betale kr 0,-

Tilgodelappen vi fikk fra BikBok så ut som en kassalapp. På den sto det som du beskriver :-)

Skrevet

Det hørtes nesten ut som det var betalt med et gavekort ja.. Men ta det med til butikken for sikkerhetsskyld.

Er det noen signaturer?

Skrevet

Jeg har en sånn lapp fra XXL. En julegave ble returnert (for stor størrelse, og de hadde ikke igjen samme vare i mindre str, da jeg var innom), og en slik lapp ble skrevet ut. I tillegg ble det skrevet ut en tilgodelapp på beløpet. Jeg synes dette virker merkelig, for det står også "tilgode", på returlappen. I første øyekast virker det som jeg har fått beløpet tilgod x 2, men det er nok ikke tilfelle.

Gjest Linnea79
Skrevet

er ganske langt fra meg til denne butikken, men det er en kjedebutikk.

Er samme hvilken butikk du drar i, så lenge det er samme kjede (butikknavn). Ikke hiv lappen ihvertfall. Enten er den oppbrukt eller så er den gyldig til 2013. Du har med andre ord god tid å finne ut dette på;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...