Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gikk på 13 dagers streng diett uten særlig med karbohydrater (dvs ikke poteter/ris/pasta, nesten ikke brød), men mye grønnsaker, rent kjøtt og litt fisk.

Veide 71,6 kilo på min vekt ved oppstart (den viser nok ca en kilo for mye, men det er den jeg har som mal)

I dag veide jeg 67,5 kilo :-) - så det ble 4,1 kilo i vekttap.

Så nå er utfordringen å fortsette å spise sunt, drikke MYE vann, og komme i gang med trening! Håper fortsatt på 3-4 kilo mindre, men da på lang sikt.

Og kuren var ikke så ille som jeg hadde trodd. Var sulten noen dager, men stort sett fikk jeg god metthetsfølelse, og jeg fikk ikke særlige dropp i blodsukkeret med dårlig humør, som jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341496-status-etter-avsluttet-kur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ino1365381263

4,1 kg på 2 uker....det er MYE for du var jo ikke veldig overvektig akkurat i utgangspunktet.

Har bare såvidt kikket på denne dietten, og hva gjør du nå?? fortsetter som før? spiser sunn mat og mer vanlig slanking??

Uansett en fin start på en vektnedgang du ønsker deg :-)

Spennende å se om det holder seg eller om du går opp igjen med så mange kg så raskt av på kort tid.

:-)

4,1 kg på 2 uker....det er MYE for du var jo ikke veldig overvektig akkurat i utgangspunktet.

Har bare såvidt kikket på denne dietten, og hva gjør du nå?? fortsetter som før? spiser sunn mat og mer vanlig slanking??

Uansett en fin start på en vektnedgang du ønsker deg :-)

Spennende å se om det holder seg eller om du går opp igjen med så mange kg så raskt av på kort tid.

:-)

Er på kurs med jobben, og har i dag fortsatt å spise egg og kjøtt/fisk til frokost og lunsj, og ikke brød/poteter/ris. Drikker mye vann.

Spiste dessert da - så det var sikkert ikke så sunt - men men....

Ino1365381263

Er på kurs med jobben, og har i dag fortsatt å spise egg og kjøtt/fisk til frokost og lunsj, og ikke brød/poteter/ris. Drikker mye vann.

Spiste dessert da - så det var sikkert ikke så sunt - men men....

Fortsatt lykke til :-)

Den desserten smaker sikkert ekstra godt nå etter så mange dager på så lite mat .....

candyqueen_83

Så bra :o)

Jeg måtte selv avslutte kuren i går dessverre. Ligger med omgangssyke! Jeg ville absolutt ikke avslutte så jeg spiste gulrota til frokost, men den kom jaggu raskt opp igjen. Torsk og biff kunne jeg bare glemme da. Utrolig kjipt! :o(

Etter fire dager hadde jeg gått ned 3,1 kg, og etter et døgn med omgangssyke ble det tilsammen 3,8 kg.

Nå lever jeg på lunken cola og mariekjeks :o( Alt annet kommer ut igjen, begge veier.

Så bra :o)

Jeg måtte selv avslutte kuren i går dessverre. Ligger med omgangssyke! Jeg ville absolutt ikke avslutte så jeg spiste gulrota til frokost, men den kom jaggu raskt opp igjen. Torsk og biff kunne jeg bare glemme da. Utrolig kjipt! :o(

Etter fire dager hadde jeg gått ned 3,1 kg, og etter et døgn med omgangssyke ble det tilsammen 3,8 kg.

Nå lever jeg på lunken cola og mariekjeks :o( Alt annet kommer ut igjen, begge veier.

Så kjipt da! Du var jo så godt i gang....

Men du har jo likevel fått en start, så når du bare er frisk igjen, kan du fortsette å spise sunt selv om du ikke følger dietten!

candyqueen_83

Men du har jo likevel fått en start, så når du bare er frisk igjen, kan du fortsette å spise sunt selv om du ikke følger dietten!

Det er sant! Uansett en god start. Men de fire dagene jeg fikk fullført gikk såpass smertfritt at jeg var veldig innstilt på å fullføre hele kuren. Så jeg syns det var kjedelig.

Men hva ofrer man ikke for å hjelpe pasientene sine :P

Det er sant! Uansett en god start. Men de fire dagene jeg fikk fullført gikk såpass smertfritt at jeg var veldig innstilt på å fullføre hele kuren. Så jeg syns det var kjedelig.

Men hva ofrer man ikke for å hjelpe pasientene sine :P

Hvilke pasienter? Det skjønte jeg ikke...

Annonse

Hehe..Jobber i helsevesenet, og ble smittet der.

Å ja - nå skjønner jeg. Trodde du mente at kuren hadde noe med pasientene dine å gjøre... Bare jeg som surrer.

Er dønn sliten i beina etter å ha trasket Oslo rundt etter kåpe - så nå sitter jeg i hotellsenga med beina så høyt jeg kan... Skal snart ut og spise litt med en kollega.

candyqueen_83

Å ja - nå skjønner jeg. Trodde du mente at kuren hadde noe med pasientene dine å gjøre... Bare jeg som surrer.

Er dønn sliten i beina etter å ha trasket Oslo rundt etter kåpe - så nå sitter jeg i hotellsenga med beina så høyt jeg kan... Skal snart ut og spise litt med en kollega.

Fant du kåpe da?

Ha en koselig middag :o)

Fant du kåpe da?

Ha en koselig middag :o)

Fant kun én lang kåpe, men den var ikke min stil...

Har hengt av en som var fin., men kort. Så nå er jeg veldig i tvil om jeg skal gi opp jakten på lang kåpe og heller bare kjøpe den korte som var fin, og som det var halv pris på... Tror jeg kjøper den...

candyqueen_83

Med omgangssyke har jeg nå gått ned 4,3 kg. Men den kg pga sykdom kommer vel hvertfall fort på igjen når jeg begynner å spise igjen.

Gjest Ulvinnen

Med omgangssyke har jeg nå gått ned 4,3 kg. Men den kg pga sykdom kommer vel hvertfall fort på igjen når jeg begynner å spise igjen.

Hvis du spiser litt forsiktig, er det ingen grunn til at de kiloene skal komme raskt på igjen, med mindre du har hatt stort væsketap.

candyqueen_83

Hvis du spiser litt forsiktig, er det ingen grunn til at de kiloene skal komme raskt på igjen, med mindre du har hatt stort væsketap.

Relativt stort væsketap med oppkast og diare egentlig. Hehe.. Men vi får se. Jeg håper det holder seg noenlunde hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...