Gjest hilsen snørrhvalp på 29 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 ...når man er 30 år? I såfall... hva er fordelene med å bli 30? 0 Siter
Gjest passert 30 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-) Aka en milf :-) 0 Siter
Gjest passert 30 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Aka en milf :-) Det finnes de som er single over 30! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-) ''Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-) '' ...og når man passerer 40, blir man det reneste lammekjøttet for gammelkara på 60 som henger i baren!! ;-) 0 Siter
Gjest hilsen snørrhvalp på 29 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-) Hmm, noen ser vel på en som et modent, erfarent og seksuelt objekt, mens andre ser på en som en halvgammal, bleik kjerring. Skal teste det ut til våren, når russen kommer... "Har du russekort" *smile bredt* (Det kjipe er vel at de tror at du samler til unga.) 0 Siter
Gjest passert 30 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hmm, noen ser vel på en som et modent, erfarent og seksuelt objekt, mens andre ser på en som en halvgammal, bleik kjerring. Skal teste det ut til våren, når russen kommer... "Har du russekort" *smile bredt* (Det kjipe er vel at de tror at du samler til unga.) Det er ikke alderen det kommer an på, det er holdningen! Russegutta hadde jeg nok holdt meg unna, men en lekkerbisken på 25? Ja, takk! 0 Siter
Gjest passert 30 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 ''Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-) '' ...og når man passerer 40, blir man det reneste lammekjøttet for gammelkara på 60 som henger i baren!! ;-) Ja, ikke sant! ;-) En annen oppdagelse etter å ha passert 30, - mannfolk i kategorien 50+ flørter som bare det, fordi de tror de ikke kan bli tatt for det (tatt alvorlig). De er akk så sjarmerende, og man får vitterlig en hyggelig kveld i baren om selvtillitten ikke er helt på topp før man går ut, hehe.. 0 Siter
Gjest hilsen snørrhvalp på 29 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Det er ikke alderen det kommer an på, det er holdningen! Russegutta hadde jeg nok holdt meg unna, men en lekkerbisken på 25? Ja, takk! Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er antall centimeter i sekundet! Hadde jo vært litt kult med en skikkelig pen en på 19-20 og da. Men nå er jo ikke jeg singel, jeg bare drømmer.. 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Jeg baker verken kaker, eller tar vare på bunaden. Kjæresten min er 25 og jeg verken ser eller føler meg som en 30 åring. Du er ikke eldre enn du føler deg eller vil være selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.