Gå til innhold

M¨man bake egne kaker og ta vare på bunad selv

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen snørrhvalp på 29
Skrevet

...når man er 30 år?

I såfall... hva er fordelene med å bli 30?

Gjest passert 30
Skrevet

Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-)

Skrevet

Aka en milf :-)

Gjest passert 30
Skrevet

Aka en milf :-)

Det finnes de som er single over 30! ;-)

Skrevet

''Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-)

''

...og når man passerer 40, blir man det reneste lammekjøttet for gammelkara på 60 som henger i baren!! ;-)

Skrevet

Hmm, noen ser vel på en som et modent, erfarent og seksuelt objekt, mens andre ser på en som en halvgammal, bleik kjerring.

Skal teste det ut til våren, når russen kommer... "Har du russekort" *smile bredt* (Det kjipe er vel at de tror at du samler til unga.)

Gjest passert 30
Skrevet

Hmm, noen ser vel på en som et modent, erfarent og seksuelt objekt, mens andre ser på en som en halvgammal, bleik kjerring.

Skal teste det ut til våren, når russen kommer... "Har du russekort" *smile bredt* (Det kjipe er vel at de tror at du samler til unga.)

Det er ikke alderen det kommer an på, det er holdningen! Russegutta hadde jeg nok holdt meg unna, men en lekkerbisken på 25? Ja, takk!

Gjest passert 30
Skrevet

''Fordelen er at man blir sett på som "moden kvinne" for yngre menn... ;-)

''

...og når man passerer 40, blir man det reneste lammekjøttet for gammelkara på 60 som henger i baren!! ;-)

Ja, ikke sant! ;-) En annen oppdagelse etter å ha passert 30, - mannfolk i kategorien 50+ flørter som bare det, fordi de tror de ikke kan bli tatt for det (tatt alvorlig). De er akk så sjarmerende, og man får vitterlig en hyggelig kveld i baren om selvtillitten ikke er helt på topp før man går ut, hehe..

Skrevet

Det er ikke alderen det kommer an på, det er holdningen! Russegutta hadde jeg nok holdt meg unna, men en lekkerbisken på 25? Ja, takk!

Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er antall centimeter i sekundet! :D

Hadde jo vært litt kult med en skikkelig pen en på 19-20 og da.

Men nå er jo ikke jeg singel, jeg bare drømmer..

Gjest Linnea79
Skrevet

Jeg baker verken kaker, eller tar vare på bunaden. Kjæresten min er 25 og jeg verken ser eller føler meg som en 30 åring. Du er ikke eldre enn du føler deg eller vil være selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...