Gjest Kayia Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hun høres ut som kvinnfolk flest. Jeg tror dere er født sure. Eh... da bør vel du også se deg i speilet også da - som bare har så sure kvinnfolk rundt deg at du tror alle kvinner er _født_ sure...? ;-) 0 Siter
løvinne71 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Man blir som sine foreldre, så dersom du har vokst opp med ei mor som har bitchet på far under din oppvekst, så er det 99% sjanse for at du har videreført tradisjonen. Det er kanskje på sin plass med en titt i speilet dersom du mener gubben din er urimelig gretten. Og når dama "bitcher" på gubben, så er det i 99% av tilfellene med god grunn fordi han er en håpløs dott... 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hun høres ut som kvinnfolk flest. Jeg tror dere er født sure. Tull!!! Vet om mange trivelige, gamle damer jeg :-) 0 Siter
Gjest datteren til moren Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Man blir som sine foreldre, så dersom du har vokst opp med ei mor som har bitchet på far under din oppvekst, så er det 99% sjanse for at du har videreført tradisjonen. Det er kanskje på sin plass med en titt i speilet dersom du mener gubben din er urimelig gretten. Jeg er helt sikker 0 Siter
nick Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Og når dama "bitcher" på gubben, så er det i 99% av tilfellene med god grunn fordi han er en håpløs dott... Jada, og PMS er bare en myte. 0 Siter
nick Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Tull!!! Vet om mange trivelige, gamle damer jeg :-) Men du er ikke gift med dem. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jada, og PMS er bare en myte. vel... Uttalelsen min var vel omtrent like sakelig som din påstand om at det var arvelig i 99 % av tilfellene.. Men du skjønte kanskje ikke ironien? 0 Siter
løvinne71 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Men du er ikke gift med dem. "Det er kanskje på sin plass med en titt i speilet dersom du mener gubben din er urimelig gretten." (Hilsen Nick) Og du hadde erfaring med en sure damer og sur kone, sa du?? Her har du forklaringen - som du har gitt selv..! 0 Siter
Gjest hypnotika Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Men du er ikke gift med dem. Nei, heldigvis slipper jeg å gifte meg med hyggelige damer :--)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.