Gå til innhold

Har ikke lyst til å besøke min mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun høres ut som kvinnfolk flest. Jeg tror dere er født sure.

Eh... da bør vel du også se deg i speilet også da - som bare har så sure kvinnfolk rundt deg at du tror alle kvinner er _født_ sure...? ;-)

Skrevet

Man blir som sine foreldre, så dersom du har vokst opp med ei mor som har bitchet på far under din oppvekst, så er det 99% sjanse for at du har videreført tradisjonen. Det er kanskje på sin plass med en titt i speilet dersom du mener gubben din er urimelig gretten.

Og når dama "bitcher" på gubben, så er det i 99% av tilfellene med god grunn fordi han er en håpløs dott...

Gjest hypnotika
Skrevet

Hun høres ut som kvinnfolk flest. Jeg tror dere er født sure.

Tull!!! Vet om mange trivelige, gamle damer jeg :-)

Gjest datteren til moren
Skrevet

Man blir som sine foreldre, så dersom du har vokst opp med ei mor som har bitchet på far under din oppvekst, så er det 99% sjanse for at du har videreført tradisjonen. Det er kanskje på sin plass med en titt i speilet dersom du mener gubben din er urimelig gretten.

Jeg er helt sikker ;)

Skrevet

Og når dama "bitcher" på gubben, så er det i 99% av tilfellene med god grunn fordi han er en håpløs dott...

Jada, og PMS er bare en myte.

Skrevet

Tull!!! Vet om mange trivelige, gamle damer jeg :-)

Men du er ikke gift med dem.

Skrevet

Jada, og PMS er bare en myte.

vel... Uttalelsen min var vel omtrent like sakelig som din påstand om at det var arvelig i 99 % av tilfellene..

Men du skjønte kanskje ikke ironien?

Skrevet

"Det er kanskje på sin plass med en titt i speilet dersom du mener gubben din er urimelig gretten."

(Hilsen Nick)

Og du hadde erfaring med en sure damer og sur kone, sa du??

Her har du forklaringen - som du har gitt selv..!

Gjest hypnotika
Skrevet

Nei, heldigvis slipper jeg å gifte meg med hyggelige damer :--))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...