Gjest Vurderer Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Hvordan var dette? Hvordan var det etter at du tok den ut? Grodde hullet da og ble alt greit igjen? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn? Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-). 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn? Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-). Er det ikke for sexlivets skyld? :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Er det ikke for sexlivets skyld? :-) Hmm jeg har aldri hørt at det er derfor? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde piercing i tunga i mange år. Var ikke noe problem med den, jeg sjekket jevnlig hos tannlege at den ikke skadet tennene mine. Da jeg tok den ut var det helt uproblematisk. I dag har jeg ett lite arr på undersiden av tungen, jeg kjenner det dersom jeg kjenner etter, men tenker ikke over det i det hele tatt. 0 Siter
Detaind Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn? Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-). Fordi den er lett å skjule for skeptiske foreldre 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Fordi den er lett å skjule for skeptiske foreldre ''Fordi den er lett å skjule for skeptiske foreldre '' Det var da ingen begrunnelse for å ha den? Har man ingen piercing slipper man å tenke på å skjule noe. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn? Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-). Mote? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn? Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-). Så veldig annerledes er det i alle fall ikke lenger 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Hmm jeg har aldri hørt at det er derfor? Stemmer sikkert ikke for alle, uansett :-) Mensiden det ikke synes så godt tenker jeg at det heller kan ha en slik funksjon. Jeg har ei i slekta med 3 stk i tunga, men å spørre _hvorfor_ er liksom ikke noe man gjør.. ;-) 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn? Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-). Sikkert for å skape et slags image. Tørre å gjøre noe som er litt anderledes fra resten. Og så ønsker de sikkert å bli fremstilt som litt tøffe og modige fordi det ser litt vondt ut, akkurat som ved tatoeringer og andre piercinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.