Gå til innhold

Har du hatt piercing i tunga?

Anbefalte innlegg

Gjest Vurderer
Skrevet

Hvordan var dette?

Hvordan var det etter at du tok den ut? Grodde hullet da og ble alt greit igjen?

Gjest Elextra
Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn?

Er bare nysgjerrig og setter pris på oppklaring :-).

Gjest Niccola
Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor noen tar piercing i tunga. Er det for å markere en "annerledeshet" eller er det en annen grunn?

Er det ikke for sexlivets skyld? :-)

Skrevet

Er det ikke for sexlivets skyld? :-)

Hmm jeg har aldri hørt at det er derfor?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg hadde piercing i tunga i mange år. Var ikke noe problem med den, jeg sjekket jevnlig hos tannlege at den ikke skadet tennene mine.

Da jeg tok den ut var det helt uproblematisk. I dag har jeg ett lite arr på undersiden av tungen, jeg kjenner det dersom jeg kjenner etter, men tenker ikke over det i det hele tatt.

Skrevet

Fordi den er lett å skjule for skeptiske foreldre ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Fordi den er lett å skjule for skeptiske foreldre ;)

''Fordi den er lett å skjule for skeptiske foreldre ''

Det var da ingen begrunnelse for å ha den? Har man ingen piercing slipper man å tenke på å skjule noe.

Skrevet

Mote?

Caloni Makaroni
Skrevet

Så veldig annerledes er det i alle fall ikke lenger ;)

Gjest Niccola
Skrevet

Hmm jeg har aldri hørt at det er derfor?

Stemmer sikkert ikke for alle, uansett :-) Mensiden det ikke synes så godt tenker jeg at det heller kan ha en slik funksjon.

Jeg har ei i slekta med 3 stk i tunga, men å spørre _hvorfor_ er liksom ikke noe man gjør.. ;-)

Gjest Linnea79
Skrevet

Sikkert for å skape et slags image. Tørre å gjøre noe som er litt anderledes fra resten. Og så ønsker de sikkert å bli fremstilt som litt tøffe og modige fordi det ser litt vondt ut, akkurat som ved tatoeringer og andre piercinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...