Gå til innhold

Doktoronlinesiden blir rar noen ganger

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig2
Skrevet

Når jeg trykker på det forumet jeg vil ha endrer siden seg.Ikke alltid, men som oftest.

Da er skriften kun på venstre side.

Jeg trykker på det jeg vill lese og må deretter skrolle nedover for å se teksten.

Er det flere her som opplever det?

Skrevet

Ja det blir sånn for meg også, men bare når jeg er pålogget. Trodde det var noe galt med pc'en min, men så prøvde jeg på jobb, og det ble akkurat likedan der, da jeg logget meg på...

punky brewster
Skrevet

Ja det blir sånn for meg også, men bare når jeg er pålogget. Trodde det var noe galt med pc'en min, men så prøvde jeg på jobb, og det ble akkurat likedan der, da jeg logget meg på...

Samme blir hos meg også, hadde et innlegg om det tidligerer, men ser ikke ut som det er noen råd for det, kanskje vi må tipse webmaster om saken:)

Gjest gakken den andre
Skrevet

Samme her også! Fryktelig irriterende! Merket meg det du skrev om "pålogget". Sida ble slik nå nettopp etter jeg skrev et innlegg. Da logga jeg ut, og åpna dol på nytt. Da var det helt i orden :) Så takk for tipset!!!

Skrevet

Det samme har jeg. Så jeg ser skrift på kun ca. 1/3 av siden på skjermen. (Helt til venstre. Resten er hvit.

Det har vært slik leeeenge, men ikke alltid.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det samme har jeg. Så jeg ser skrift på kun ca. 1/3 av siden på skjermen. (Helt til venstre. Resten er hvit.

Det har vært slik leeeenge, men ikke alltid.

Går det ikke an å forandre det, om dere går inn på min side? Gå inn på forum og deretter oppsett!

Gjest kinelle
Skrevet

Min side blir også ofte rar. Men har ingen sammenheng med om jeg er pålogget eller ikke.

Det som oftest skjer er at jeg får opp trådlisten og svarfeltet mens det over den blå linjen som starter med "spør ekspertene" står internet explorer kan ikke åpne denne siden. Kan hverken lese eller skrive innlegg. Hvis den først blir slik er den sånn ofte noen timer. har ikke fungert med å koble av og på internet. Noe annet har jeg ikke kommet på å prøve.

Skrevet

Går det ikke an å forandre det, om dere går inn på min side? Gå inn på forum og deretter oppsett!

Visste ikke at dette oppsettet fantes. Det HØRES jo ut som om det burde virke. men det gjør det ikke. Ingen endring:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...