Gå til innhold

Ditt favorittprodukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boksen til å ha mel i, "måleshakeren" (som jeg bruker som sukkerboks), og deigkniven. Vet ikke hva de egentlig heter, så jeg har bare disse navnene på dem... men den deigkniven bruker Wenche Andersen på God Morgen Norge også, ser jeg. Kunne ikke klart meg uten...

Gjest Melis34
Skrevet

Det jeg bruker mest i TW er den bollen som jeg tror het servofix??? veldig usikker på om den het det.

Er i hvertfall en en firkantet bolle med en like firkantet sil oppi med lokk :o) man kan ta ut silen å bruke en bare som boks også.

Is skjeen er godt i bruk for poden :o)

Skrevet

Melboksen,deigkniven,potetskrelleren,og Modulene :-)

Skrevet

Boksåpneren! Absolutt favoritt her i huset. Og halvlitermålet. Enkelt å lese av riktig mengde. Jeg har også "ørten" SpaceMaker-bokser i skapet med forskjellige meltyper, sukker osv. En annen favoritt er paiformen (rød silikon). Paibunnen blir sprø og fin selv med "vått" fyll, og det er lett å flytte paien over på fat.

Tvillingmamma
Skrevet

Gjelder maskinvask andre produkter også?

Isskjeen skal ikke vaskes i oppvaskmaskin fordi det kan presses vann inn mellom skjeen og håndtaket. Derfor anbefales håndvask, holder jo som regel å ta den kjapt under varmt vann. Det dekkes ikke av noe garanti hvis den går i stykker når den har vært i maskinen.

Tvillingmamma
Skrevet

Salatslynga, påleggsboksene, osteboksen, crispern, microboksene, brødboksen, rundletter, dessertskålene, matboksene for å nevne noen

Skrevet

Gjelder maskinvask andre produkter også?

Nei, ikke vanlige TW i hardplast, nei. Men en skal heller ikke maskinvaske f.eks. slikkepotten (mykere gummi).

Skrevet

Nei, ikke vanlige TW i hardplast, nei. Men en skal heller ikke maskinvaske f.eks. slikkepotten (mykere gummi).

''Men en skal heller ikke maskinvaske f.eks. slikkepotten (mykere gummi).''

Må gjelde bare TW det da. Jeg har flere slikkepotter, bl.a. fra Ikea, flere år gamle, har gått utallige ganger i oppvaskmaskina og er like fine.

Skrevet

''Men en skal heller ikke maskinvaske f.eks. slikkepotten (mykere gummi).''

Må gjelde bare TW det da. Jeg har flere slikkepotter, bl.a. fra Ikea, flere år gamle, har gått utallige ganger i oppvaskmaskina og er like fine.

Jeg har også vasket alt i maskin, men livstidsgarantien til TW gjelder ikke om man vasker de få produktene som helst skal håndvaskes, i maskinen.

Skrevet

Favorittproduktene er de helt vanlige, firkantede eller runde oppbevaringsboksene.

Skrevet

(med alle forbehold om at det er mange år siden sist jeg var på TW-party, og at utvalget kan ha endret seg voldsomt)

Jeg er aller mest glad i ymse oppbevaringsbokser med lokk - runde eller firkantede, store, små, høye, lave, inklusive en lilla Fridge-smart som passer perfekt til gulrøtter. Jeg liker også godt den vispe-/målebollen som "alle" har. Matboks til barnet brukes flittig. Jeg liker også en firkantet boks med gjennomsiktig lokk som er ypperlig til hvetemel.

Jeg liker også godt den kjempestore bakebollen (tror kanskje den heter salatbolle?) og bakeunderlaget (her har jeg min mors gamle bakeunderlag fra ca 1973!!)

Jeg er ikke spesielt glad i det som i sin tid kaltes for Exclusive-serien - det blir bare feil for meg å argumentere med at plast skal være pene saker å sette fram på bordet.

Fra tidligere TW-parties synes jeg demonstratørene har vært flinke til å forklare hvor kjekt og praktisk de ulike produktene kan være, og det er lurt, men en dame gikk nesten litt langt i å snakke om hvor kjekt det var for "super-husmoren-med-masse-tid-i-hjemmet". Hun burde lagt vel så mye 8eller mer?) vekt på fordeler ved produktene som er lurt for oss vanlige dødelige, slik som at alt kan tas i oppvaskmaskinen.

Jeg har også i mitt stille sinn tenkt at en positiv ting ved at TW-boksene er så tette, er at matrestene ikke bare holder seg lenge (slik som demonstratørene også påpeker), men også at gjenglemte matrester innerst i kjøleskapet ikke stinker alt rundt....;-)

Skrevet

Den bollen/kannen som man kan steke kjøttdeig i. Den er genial!

Ellers er grnønnsaksskrelleren og boksåpneren veldige gode.

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...