Gå til innhold

Strømpebukser

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

''Noen menn kan ikke ta ordet strømpebukse i sin munn, og kaller det kun lange underbukser.....''

Problemet er vel ikke å ta ordet i sin munn, men å ha plagget på sin kropp:-)

Jeg kan aldri huske å ha sett min mann i strømpebukse ihvertfall - kun slike uten fot! :-)

Den dagen jeg ser en mann med strømpebukse (mrd fot) kommer jeg til å le meg i hjel. Det passer liksom ikke helt. Finnes det forresten?

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• Katt-ja

9

• Dorthe

8

• morsan

7

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

''Strømpebukse og lang underbukse er da også to helt forskjellige plagg. :o) Jeg har aldri hørt de to benevnelsene brukt på det samme plagget.''

Samme her. Synes jeg hører mannen omtale mine sorte nylonstrømper for mine "lange underbukser".

LOL!

Skrevet

Den dagen jeg ser en mann med strømpebukse (mrd fot) kommer jeg til å le meg i hjel. Det passer liksom ikke helt. Finnes det forresten?

Det eneste jeg kan huske å ha sett, er slike morostrømpebukser for menn - brune nylonstrømper med "penisfutteral" i midten...

candyqueen_83
Skrevet

LOL! "Åh, Elextra, så sexy du er i de nye, flotte lange underbuksene dine"

Haha!

Skrevet

Strømpebukse og lang underbukse er da også to helt forskjellige plagg. :o) Jeg har aldri hørt de to benevnelsene brukt på det samme plagget.

Jeg har lange underbukser i kinesisk silk fra USA, de heter faktisk long underwear, og de er så fine at de godt kan brukes til kjole. Jeg har anbefalt dem her inne før og de koster under 100 kr pr stykk

Annonse

Skrevet

Jeg har lange underbukser i kinesisk silk fra USA, de heter faktisk long underwear, og de er så fine at de godt kan brukes til kjole. Jeg har anbefalt dem her inne før og de koster under 100 kr pr stykk

De klassiske norske lange underbuksene er ikke noe man bruker til kjole. :o) Dessuten er vel de forbeholdt menn? Kan ikke huske jeg har sett lange underbukser (helt ned til ankelen altså) til kvinner? Vi bruker heller longs utenpå trusa. Lange underbukser har gylf og er beregnet for menn uten å ha noe under.

Skrevet

link? :-)

Skrevet

De klassiske norske lange underbuksene er ikke noe man bruker til kjole. :o) Dessuten er vel de forbeholdt menn? Kan ikke huske jeg har sett lange underbukser (helt ned til ankelen altså) til kvinner? Vi bruker heller longs utenpå trusa. Lange underbukser har gylf og er beregnet for menn uten å ha noe under.

Disse er altså for damer og i kinesisk silke

http://www.sierratradingpost.com/Product.aspx?baseno=13050&cdf=TopSeller

Skrevet

Men bruker du dem uten truse under slik som er meningen med lange herreunderbukser? For man vasker vel ikke silke på 60 grader?

Nei, man vasker silke på 40 grader og man kan ikke bruke tørketrommel.

Gjest kinelle
Skrevet

Det blir nesten det samme som menn som går med sokker i sandalene :)

På jobb må man jo ofte gjøre det, men det ser ikke pent ut om man gjør det på fritiden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...