Gjest the super woman Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hva betyr "tashakkor" og hvilket språk er dette? Tusen takk til den som kan svare meg. 0 Siter
frosken Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=252655 Betyr visst takk og brukes i flere språk. 0 Siter
Gjest the super woman Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=252655 Betyr visst takk og brukes i flere språk. Ba doroode motaghaabel be shomaa va tashakkor Hva betyr da denne setningen, og hvilket språk er dette? 0 Siter
frosken Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Ba doroode motaghaabel be shomaa va tashakkor Hva betyr da denne setningen, og hvilket språk er dette? I følge google er det språket Tagalog. Aner ikke hva setningen betyr. 0 Siter
Gjest the super woman Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 I følge google er det språket Tagalog. Aner ikke hva setningen betyr. Hva i alle dager er Tagalog 0 Siter
frosken Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hva i alle dager er Tagalog Det visste ikke jeg heller for noen få minutter siden, men så leste jeg her: http://en.wikipedia.org/wiki/Tagalog_language 0 Siter
Gjest the super woman Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Det visste ikke jeg heller for noen få minutter siden, men så leste jeg her: http://en.wikipedia.org/wiki/Tagalog_language Det stemmer neppe. Jeg heller mot at dette er iransk et eller annet. Men du får ha takk for hjelpen i hvert fall. 0 Siter
frosken Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Det stemmer neppe. Jeg heller mot at dette er iransk et eller annet. Men du får ha takk for hjelpen i hvert fall. Ja, i den første linken jeg oppga så anga de andre språk. Men googles språkidentifikasjonssystem oppga tagalog som språk. Lærte i det minste navnet på et nytt språk i kveld:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det stemmer neppe. Jeg heller mot at dette er iransk et eller annet. Men du får ha takk for hjelpen i hvert fall. Det heter vel persisk, ikke iransk? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hva i alle dager er Tagalog Tagalog er det de snakker på filippinene 0 Siter
siameser Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hva i alle dager er Tagalog Filipinsk språk. Jeg kjenner noen som sikkert kan oversette, men det blir i så fall etter jobben 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det heter vel persisk, ikke iransk? ''Det heter vel persisk, ikke iransk? '' Evt. farsi? 0 Siter
Gjest the super woman Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det heter vel persisk, ikke iransk? Det er flere språk i Iran og det jeg mente var at dette kunne være et iransk språk og da ikke nødvendigvis persisk. Ellers så er iransk mer korrekt enn persisk. Persia var europeisk betegnelse på Iran, men Iran er navnet som Iranere hadde på sitt eget land. Det er derfor mer logisk å kalle språket iransk enn persisk. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det er flere språk i Iran og det jeg mente var at dette kunne være et iransk språk og da ikke nødvendigvis persisk. Ellers så er iransk mer korrekt enn persisk. Persia var europeisk betegnelse på Iran, men Iran er navnet som Iranere hadde på sitt eget land. Det er derfor mer logisk å kalle språket iransk enn persisk. Men persisk blir talt i flere land enn Iran, mange i Afghanistan taler persisk. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det er flere språk i Iran og det jeg mente var at dette kunne være et iransk språk og da ikke nødvendigvis persisk. Ellers så er iransk mer korrekt enn persisk. Persia var europeisk betegnelse på Iran, men Iran er navnet som Iranere hadde på sitt eget land. Det er derfor mer logisk å kalle språket iransk enn persisk. Logisk er ikke det samme som korrekt. Språket heter persisk eller farsi. 0 Siter
Gjest iranske språk Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 ''Det heter vel persisk, ikke iransk? '' Evt. farsi? Eller masse annet... Noen iranske språk: Farsi Kurdisk Pasjto Tadsjikisk Zazaisk 0 Siter
Gjest iranske språk Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Logisk er ikke det samme som korrekt. Språket heter persisk eller farsi. eller f.eks Pasjto, Tadsjikisk eller Zazaisk 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 eller f.eks Pasjto, Tadsjikisk eller Zazaisk Nei, det er helt andre språk. Det finnes mange iranske språk, men bare ett som heter persisk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Eller masse annet... Noen iranske språk: Farsi Kurdisk Pasjto Tadsjikisk Zazaisk Ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.