Gjest togli Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg leter etter muligheter til helgetur for en gruppe på rundt 25 personer og lurer på om noen har tips til steder man kan overnatte i Møre og Romsdal? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hva har dere planer om å gjøre? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hva har dere planer om å gjøre? Det det er mulig å finne på der ;-) Jeg sitter i et styre for en familieklubb og vi pleier å reise et sted i nærheten en helg i året. Vi har f.eks. vært på Finnøya der det er badeland, Flø der vi badet og grillet osv. Alt av interesse, men vil helst ha en viss standard på hyttene. Har du et forslag? 0 Siter
Gjest kjentfolk Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Bjørnsund? Det er/var i alle fall et leirsted for barne-og ungdomsskoler (i min spede ungdom...) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Bjørnsund? Det er/var i alle fall et leirsted for barne-og ungdomsskoler (i min spede ungdom...) Takk for tips:) At jeg ikke tenkte på det før! Datteren min skal jo på leirskole på Bjørnsund om et par år 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Standal? Vet ikke helt hva det er å gjøre der men. Vi skal dit til sommeren. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Standal? Vet ikke helt hva det er å gjøre der men. Vi skal dit til sommeren. Takk, får ta et søk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.