Gå til innhold

Rolig trening på SATS?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg har pga sykdom vært lite aktiv de siste 2 årene, og er derfor ganske utrent og stiv.

Har muligheten til å trene på SATS noen dager i uka, og ser på timeplanen at de tilbyr SATSflow, SATSyoga, Ashtangayoga og pilates som hvite timer.

Kan disse timene være egnet for en som må begynne ganske så rolig?

Skrevet

Gule timer på sats er også ganske rolige. Det er aerobic og step og sykkel og slikt, men de er på et lavt nivå både koreografimessig og med tanke på hvor hardt man gjør det.

Skrevet

Pilates var veldig fint for meg å begynne med når jeg måtte trene meg opp igjen. De meste av øvelsene foregår jo sittende eller liggende på matter. Pilates jobber mye med kjernemuskulatur i rygg og mage.

Noen øvelser er lette og noen er tunge, du velger selv hvordan du vil gå frem i forhold til dette. Timen avsluttes som oftest med 10 min avslapping til rolig musikk og dempet lys.

Skrevet

Pilates er veldig rolig trening samtidig som du får trent den indre muskulaturen veldig godt.

Ellers kan du være med å en del timer, og ta det litt i ditt eget tempo. Spinning egner seg godt der:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...