Gjest gale sjefer Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jobbet på en institusjon hvor jeg mistenker sterkt at sjefen må være psykopat, eller i hvertfall være innenfor psykopat-spekteret. Han samarbeider tett med en person som er hans nærmeste underordnede. Denne personen som ble ansatt vil jeg si er ganske "enkel" i tankegangen. Hun er ikke reflekterende og stiller nesten ingen kritiske spørsmål. Jeg lurer på om det er en bevisst strategi fra sjefen å ansette henne? På den måten kan han jo styre bedriften som han vil, uten at hun vil ha noen ord med i laget, eller kritisere. Jeg er en person med kritisk røst, og jeg tviler veldig på om jeg hadde fått hennes stilling, eller om han hadde tenkt at det ble for problematisk og risikabelt at jeg var i den stillingen. Jeg hadde nok koblet inn verneombudet ganske raskt og det hadde sikker blitt bråk da det er mye kritiske ting som foregår der. Men er tross alt glad for at jeg sluttet:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.