Gå til innhold

Toro gryterett med rømme

Anbefalte innlegg

Gjest Justini
Skrevet

2 dl Creme fraise eller rømme står det at jeg må tilsette. Problemet er at det har jeg ikke (ikke liker jeg det heller). Hva kan jeg bruke i stedetfor? Har både melk og fløte. Gryteretten er av typen "Rondane viltgryte".

hidi, the scorpion
Skrevet

Du kan bruke fløte, bare smak deg frem:)

Skrevet

Den blir nok best med rømme eller creme fraiche fordi de setter en syrlig spiss på gryteretten, men av melk og fløte bør du nok velge fløte så den ikke blir så tynn.

Gjest Justini
Skrevet

Den blir nok best med rømme eller creme fraiche fordi de setter en syrlig spiss på gryteretten, men av melk og fløte bør du nok velge fløte så den ikke blir så tynn.

Men nå er jeg ikke så glad i den syrlige smaken som rømme setter...Liker ikke rømme i vafler heller jeg.

Skrevet

Men nå er jeg ikke så glad i den syrlige smaken som rømme setter...Liker ikke rømme i vafler heller jeg.

Da tar du fløten. :o)

Skrevet

Jeg bruker det jeg har og varierer mellom creme fraiche (som jeg synes er best ;-)), rømme, fløte og yoghurt naturell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...