Gjest Justini Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 2 dl Creme fraise eller rømme står det at jeg må tilsette. Problemet er at det har jeg ikke (ikke liker jeg det heller). Hva kan jeg bruke i stedetfor? Har både melk og fløte. Gryteretten er av typen "Rondane viltgryte". 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Du kan bruke fløte, bare smak deg frem:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Den blir nok best med rømme eller creme fraiche fordi de setter en syrlig spiss på gryteretten, men av melk og fløte bør du nok velge fløte så den ikke blir så tynn. 0 Siter
Gjest Justini Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Den blir nok best med rømme eller creme fraiche fordi de setter en syrlig spiss på gryteretten, men av melk og fløte bør du nok velge fløte så den ikke blir så tynn. Men nå er jeg ikke så glad i den syrlige smaken som rømme setter...Liker ikke rømme i vafler heller jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Men nå er jeg ikke så glad i den syrlige smaken som rømme setter...Liker ikke rømme i vafler heller jeg. Da tar du fløten. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg bruker det jeg har og varierer mellom creme fraiche (som jeg synes er best ;-)), rømme, fløte og yoghurt naturell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.