Gå til innhold

Liker å tenne lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man får bort talg fra duker?

Har hatt en duk i fysen,men det hjalp ikke.

Gjest hinkel pinkel
Skrevet

Legg et tørkepapir på talgflekken og stryk med strykejern oppå. Da vil talget feste seg på tørkepapiret.

Skrevet

Legg et tørkepapir på talgflekken og stryk med strykejern oppå. Da vil talget feste seg på tørkepapiret.

Å tusen takk,det skal jeg teste nå :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Kjøp trekkpapir i bokhandel og bruk strykejern. Ha gjerne trekkpapir både over og under.

Samme prinsipp som "hinkel pinkel" nevner, men trekkpapir er langt mer effektivt enn tørkepapir.

Skrevet

Kjøp trekkpapir i bokhandel og bruk strykejern. Ha gjerne trekkpapir både over og under.

Samme prinsipp som "hinkel pinkel" nevner, men trekkpapir er langt mer effektivt enn tørkepapir.

Finnes det fortsatt trekkpapir, altså?

Jeg husker vi brukte når vi skrev med penn og blekk på skolen!

Gjest Elextra
Skrevet

Finnes det fortsatt trekkpapir, altså?

Jeg husker vi brukte når vi skrev med penn og blekk på skolen!

''Finnes det fortsatt trekkpapir, altså?''

Ja, det finnes. Da jeg sist spurte etter det i bokhandelen, visste ikke ekspeditøren hva det var, og hun lurte nok på hvilket århundre jeg var fra da jeg fortalte at jeg hadde brukt slike på skolen.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Finnes det fortsatt trekkpapir, altså?''

Ja, det finnes. Da jeg sist spurte etter det i bokhandelen, visste ikke ekspeditøren hva det var, og hun lurte nok på hvilket århundre jeg var fra da jeg fortalte at jeg hadde brukt slike på skolen.

Ja, vi oltidsmennesker:))

Skrevet

Jeg pleier bare holde duken (der flekken er) under rennende vann, det varmeste jeg får i krana. Det tar litt tid, men jeg pleier få det bort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...