Gjest Istapp Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet hvordan man får bort talg fra duker? Har hatt en duk i fysen,men det hjalp ikke. 0 Siter
Gjest hinkel pinkel Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Legg et tørkepapir på talgflekken og stryk med strykejern oppå. Da vil talget feste seg på tørkepapiret. 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Legg et tørkepapir på talgflekken og stryk med strykejern oppå. Da vil talget feste seg på tørkepapiret. Å tusen takk,det skal jeg teste nå :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Kjøp trekkpapir i bokhandel og bruk strykejern. Ha gjerne trekkpapir både over og under. Samme prinsipp som "hinkel pinkel" nevner, men trekkpapir er langt mer effektivt enn tørkepapir. 0 Siter
fresja Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Kjøp trekkpapir i bokhandel og bruk strykejern. Ha gjerne trekkpapir både over og under. Samme prinsipp som "hinkel pinkel" nevner, men trekkpapir er langt mer effektivt enn tørkepapir. Finnes det fortsatt trekkpapir, altså? Jeg husker vi brukte når vi skrev med penn og blekk på skolen! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Finnes det fortsatt trekkpapir, altså? Jeg husker vi brukte når vi skrev med penn og blekk på skolen! ''Finnes det fortsatt trekkpapir, altså?'' Ja, det finnes. Da jeg sist spurte etter det i bokhandelen, visste ikke ekspeditøren hva det var, og hun lurte nok på hvilket århundre jeg var fra da jeg fortalte at jeg hadde brukt slike på skolen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 ''Finnes det fortsatt trekkpapir, altså?'' Ja, det finnes. Da jeg sist spurte etter det i bokhandelen, visste ikke ekspeditøren hva det var, og hun lurte nok på hvilket århundre jeg var fra da jeg fortalte at jeg hadde brukt slike på skolen. Ja, vi oltidsmennesker:)) 0 Siter
Orio Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jeg pleier bare holde duken (der flekken er) under rennende vann, det varmeste jeg får i krana. Det tar litt tid, men jeg pleier få det bort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.