Gå til innhold

Er det akseptabelt?


Gjest Feit og lei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Jeg vurderte å si fra til webmaster, men kom til at vedkommende det gjaldt burde gjøre det!

Ikke akseptabelt en plass:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget er et personangrep. Hadde jeg sett det før, ville jeg allerede ha sagt ifra til webmaster.

Jeg håper du fremdeles føler deg velkommen her, sånn språkbruk hører heldigvis til mindretallet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

Nei!

En slik språkbruk forringer kvaliteten på DOL!

Er man et sart persilleblad som ikke tåler såpass bør man vurdere å ikke delta på et Internett-forum (dette er bare barnemat i forhold til no.general på Usenet i gode gamle dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man et sart persilleblad som ikke tåler såpass bør man vurdere å ikke delta på et Internett-forum (dette er bare barnemat i forhold til no.general på Usenet i gode gamle dager).

Synes du det er greit at folk er ufine mot hverandre?

Jaja,du kan vel ikke forvente annet. Det man sender ut kommer tilbake,i en eller annen form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Slike usaklige kommentarer er null verdt. Jeg mister totalt respekt for mennesker som blir så usaklig. Det må da være måte på oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Synes du det er greit at folk er ufine mot hverandre?

Jaja,du kan vel ikke forvente annet. Det man sender ut kommer tilbake,i en eller annen form!

''Synes du det er greit at folk er ufine mot hverandre?''

Det har jeg ikke sagt. Derimot får man tåle såpass på et forum hvor diskusjonene ofte kan gå litt varmt. Er man voksen burde det ikke være nødvendig å sladre til webmaster hver gang man blir fornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

''Synes du det er greit at folk er ufine mot hverandre?''

Det har jeg ikke sagt. Derimot får man tåle såpass på et forum hvor diskusjonene ofte kan gå litt varmt. Er man voksen burde det ikke være nødvendig å sladre til webmaster hver gang man blir fornærmet.

Diskusjoner er flott. :-)

Usaklighet er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Diskusjoner er flott. :-)

Usaklighet er det ikke.

Man kan velge selv om man vil bli fornærmet eller ikke. Det går fint å ignorere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan velge selv om man vil bli fornærmet eller ikke. Det går fint å ignorere det.

Man kan spare seg for uttrykk som "i sureste fittesatan". Jeg anser ikke meg selv som snerpete, men hoppet litt i stolen da jeg leste den:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Man kan velge selv om man vil bli fornærmet eller ikke. Det går fint å ignorere det.

Javisst kan mange -men ikke alle- velge hvorvidt de vil bli fornærmet eller ikke.

Men uansett så liker jeg ikke usaklighet. Jeg må ærlig innrømme jeg bare mister respekten for den usaklige personen. Det blir slik at jeg ikke så lett lytter til h*n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Man kan spare seg for uttrykk som "i sureste fittesatan". Jeg anser ikke meg selv som snerpete, men hoppet litt i stolen da jeg leste den:-(

Ganske frisk den. Kan ikke huske å ha vært borti det uttrykket før.

Mangler man inspirasjon når det gjelder fornærmelser er det mye fint her: http://www.nr.no/~hegna/Text/saporosje.html

"podolske ildgjerningsmann" er en personlig favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske frisk den. Kan ikke huske å ha vært borti det uttrykket før.

Mangler man inspirasjon når det gjelder fornærmelser er det mye fint her: http://www.nr.no/~hegna/Text/saporosje.html

"podolske ildgjerningsmann" er en personlig favoritt.

''podolske ildgjerningsmann" er en personlig favoritt''

LOL:-) Ja, den var jo ikke så dum :-) Skal ta vare på den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...