Gjest skal flytte Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Jente, 28, singel, ok inntekt, glad i café- og uteliv. Har ikke bil, så kollektivtilbudet bør være godt. Jeg er helt ukjent i Trondheim, så trøndere: hvor er det mest attraktivt for meg å bo? 0 Siter
Gjest evt en kjip bygårdshybel på Møllenberg Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 En dyr liten leilighet på Nedre Elvehavn. 0 Siter
Gjest skal flytte Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 En dyr liten leilighet på Nedre Elvehavn. Takk, det skal jeg sjekke ut. :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Støtter forslaget til den andre her. Du trenger ikke bo på Nedre Elvehavn (= "Trondheims Aker Brygge), men om du bor på Møllenberg, Buran, Lademoen eller noe, så er det både nært sentrum, samt svært gode bussforbindelser. 0 Siter
Gjest Pinkpopp Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes busstasjonen i Trondheim er koselig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.