Gå til innhold

Dusje hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Du skrev "avgir energi", og ikke "er energi". Nei, alt ER ikke energi, men kan gjerne konverteres til energi - dog ikke uten videre.

Du kan se "auraene" til både pølser og folk ved å ta et vanlig varmekamera, og stille objektivet litt ut av fokus. Det er ikke det minste mystikk i det. Det du ser er temperaturen, og her farge representerer en temperatur, som kameraet måler.

Brukes til å sjekke høyspentmaster og varmetap i bygninger, blant annet.

Joda, du har selvsagt lov til å *tro* hva du vil, men det er meget uredelig av deg å påstå at dette er vitenskapelig.

Med vennlig hilsen

''men det er meget uredelig av deg å påstå at dette er vitenskapelig.''

Det er vitenskapelig at alt er energi,og at alt avgir energi. Men du må mene hva du måtte mene,og mener du jeg er uredelig så deg om det.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• Sør

14

• cecily

3

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

''De fleste new age tilhengere tror på Jesus, men de tror så mye annet i tillegg, som _ikke_ er forenlig med Jesus budskap..!''

Er ikke tilhenger av new age,det jeg tror på er ikke nytt. Mye av det som stod i gamle testamentet ble tatt ut,f.eks læren om reinkarnason.

''Er ikke tilhenger av new age,det jeg tror på er ikke nytt. Mye av det som stod i gamle testamentet ble tatt ut,f.eks læren om reinkarnason.''

Jeg har lest det meste om jødedom, men aldri om reinkarnasjon, de fleste jøder trodde hverken på himmel eller helvete, men at et godt levet liv på jorden, ville føre neste generasjon på rette veier...

Skrevet

Kanskje litt. ;)

Hehe, sjarmerende ærlig i det minste.. ;-)

Gjest teite feite
Skrevet

Hei,

Takk! Jeg har har hatt en pause. Har vært her siden 1998. Muligvis 1997.

Med vennlig hilsen

Siden du sluttet her er det ikke liv i det hele tatt. Omtrent alle diskusjoner har flatet ut.

Skrevet

''Er ikke tilhenger av new age,det jeg tror på er ikke nytt. Mye av det som stod i gamle testamentet ble tatt ut,f.eks læren om reinkarnason.''

Jeg har lest det meste om jødedom, men aldri om reinkarnasjon, de fleste jøder trodde hverken på himmel eller helvete, men at et godt levet liv på jorden, ville føre neste generasjon på rette veier...

Ha en fin kveld :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ha en fin kveld :-)

Sa jeg noe feil?

Ha en fin kveld du òg;)

Skrevet

''men det er meget uredelig av deg å påstå at dette er vitenskapelig.''

Det er vitenskapelig at alt er energi,og at alt avgir energi. Men du må mene hva du måtte mene,og mener du jeg er uredelig så deg om det.

Hva slags "energi" er det "alt" avgir da?

Skal noe avgi energi må det jo enten produsere det selv kontinuerlig, eller så må det bli kaldere.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Siden du sluttet her er det ikke liv i det hele tatt. Omtrent alle diskusjoner har flatet ut.

Uffda! Det var da et veldig ansvar! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og veiskiltingen er fremdeles ikke i orden! ;-)

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Og veiskiltingen er fremdeles ikke i orden! ;-)

Med vennlig hilsen

Alt i orden fra min side;))

Jeg tror på Jesus og alt Han ville for oss;))

Gjest teite feite
Skrevet

Uffda! Det var da et veldig ansvar! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg skal dele ansvaret med deg:-) Ville vært fint å få noe liv igjen. Jeg tror jeg kom først her i 1998, men har hatt lange perioder vekk.

Gjest teite feite
Skrevet

Det er riktig at jøder tror ikke at asketisk liv fører dem til himmelen slik kristne tror. Derfor ble de hatet i Europa før. Men jøder tror at de kommer til Gud når de dør og møter sine kjære igjen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er riktig at jøder tror ikke at asketisk liv fører dem til himmelen slik kristne tror. Derfor ble de hatet i Europa før. Men jøder tror at de kommer til Gud når de dør og møter sine kjære igjen.

Jødedom, er mye mer komplekst enn det du sier. Jødene trodde de var et lys i en mørk verden, og at de skulle lede verden til et bedre sted. Ikke himmelen, men et bedre samfunn for alle.

Gjest teite feite
Skrevet

Jødedom, er mye mer komplekst enn det du sier. Jødene trodde de var et lys i en mørk verden, og at de skulle lede verden til et bedre sted. Ikke himmelen, men et bedre samfunn for alle.

Jødedom er mye mer komplekst enn det du startet med, og jeg gidder ikke diskutere på denne måten. Sevfølgelig forklarte jeg ikke hele jødedommen i en setning.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jødedom er mye mer komplekst enn det du startet med, og jeg gidder ikke diskutere på denne måten. Sevfølgelig forklarte jeg ikke hele jødedommen i en setning.

Takk Gud for det, for jeg har studert jødedommen...

Og det er så mange misforståtte meninger om jødedommen, at ingen "som ikke har studert den", bør uttale seg;)

Gjest teite feite
Skrevet

Takk Gud for det, for jeg har studert jødedommen...

Og det er så mange misforståtte meninger om jødedommen, at ingen "som ikke har studert den", bør uttale seg;)

Hvor har du studert jødedommen? På universitetet? Hva får deg til å tro at du vet mye mer om jødedommen enn meg?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvor har du studert jødedommen? På universitetet? Hva får deg til å tro at du vet mye mer om jødedommen enn meg?

Jeg har faktisk studert jødedommen! På universitetsnivå.

Gjest teite feite
Skrevet

Jeg har faktisk studert jødedommen! På universitetsnivå.

Tenk det har jeg gjort også¨, men det kvalifiserer meg ikke til å diskutere den kun med akademikere.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tenk det har jeg gjort også¨, men det kvalifiserer meg ikke til å diskutere den kun med akademikere.

Hva mener du?

Skrevet

Alle er så hysteriske når det gjelder kroppslukt nå om dagen. Jeg kan godt en uke uten å dusje. Den gode følelsen av at kroppen blir dekket av ett lag med fett er bedre enn følelsen av å være nydusjet!

Der må jeg si at jeg er meget uenig.

Å dusje er dørgende kjedelig, men det føles veldig godt etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...