Gå til innhold

Dusje hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Gjest liker å være ren
Skrevet

Jeg vil tro din partner kjenner det om du ikke dusjer på en uke ja.

Kommer selvfølgelig an på om dere bor sammen og om partner dusjer liker sjeldent da. Man blir kanskje immune eller vant til hverandres lukt etterhvert.

Aldri om jeg hadde klart å være intim med noen som dusjer så sjeldent iallefall.

Det blir vond lukt,spesielt nedentil om man ikke vasker seg og det etter bare en dag.

Jeg kan godt droppe å vaske håret hver dag, tar gjerne en pause i helgen om jeg ikke skal ut på noe spesielt.

Ellers skyller jeg meg med vann etter hvert toalettbesøk, så det er ingen krise om jeg ikke får dusjet hver eneste dag.

Svetter ikke mye, har prøvd og det tar ca. 3 dager før det begynner å lukte under armene, hvis jeg da ikke har bedrevet særlig fysisk aktiviet.

Men jeg foretrekker å dusje hver dag og slippe sovelukten som jeg føler henger i, selv om jeg dusjet dagen før.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• Sør

14

• cecily

3

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan være helt sikker på at andre kjenner lukten av deg lenge før du kjenner den selv.

En partner vil kjenne lukten lenge før de andre nevnt over.

Det bør være en selvfølge å dusjen hver eller annehver dag for voksne mennesker i daglig omgang med andre.

Forøvrig undres jeg på om dette er et tulleinnlegg.

Skrevet

Du kan være helt sikker på at andre kjenner lukten av deg lenge før du kjenner den selv.

Det bør være en selvfølge å dusjen hver eller annehver dag for voksne mennesker i daglig omgang med andre.

''Forøvrig undres jeg på om dette er et tulleinnlegg'' Det føler jeg meg helt trygg på at det er. "Jeg kjenner det lukter, men gjør også partneren det", hehe... Sier som jr: Særlig..

Gjest Moderator
Skrevet

''Forøvrig undres jeg på om dette er et tulleinnlegg.''

Det kan være vanskelig å vite med sikkerhet hva som er tulleinnlegg. Denne tråden er startet av en som liker å skrive om denne typen temaer og som i allefall ikke alltid er seriøs.

Gjest teite feite
Skrevet

Hva definerer du som tulleinnlegg? Det er lov å kaste frem spørsmål om det er nødvendig å dusje så ofte som vi gjør i dagens samfunn.

Skrevet

Jeg dusjer minst 6 dager i uka. Det hender at jeg dropper det enten lørdag eller søndag når jeg ikke skal på jobb, men kanskje heller skal drive med husarbeid.

Men så har ikke jeg noen partner da:-)

Skrevet

Jeg dusjer minst 6 dager i uka. Det hender at jeg dropper det enten lørdag eller søndag når jeg ikke skal på jobb, men kanskje heller skal drive med husarbeid.

For tiden trener jeg mye (trimsykling) og da er det jo rett i dusjen etterpå. Ellers kan jeg godt dusje en kveld og så vente med å dusje til morgenen halvannet døgn etter - selv om jeg har partner. ;o) Kommer litt an på hva jeg skal gjøre den dagen også da.

Skrevet

For tiden trener jeg mye (trimsykling) og da er det jo rett i dusjen etterpå. Ellers kan jeg godt dusje en kveld og så vente med å dusje til morgenen halvannet døgn etter - selv om jeg har partner. ;o) Kommer litt an på hva jeg skal gjøre den dagen også da.

Ja, det er klart at det er avhengig av årstid og aktivitet. Men jeg merker at hvis jeg dusjer for ofte om vinteren så er det lett å få tørr hud på armer og bein.

Men jeg er nesten totalt avhengig av å vaske håret hver dag. Så da er det like greit å komme seg i dusjen :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hva definerer du som tulleinnlegg? Det er lov å kaste frem spørsmål om det er nødvendig å dusje så ofte som vi gjør i dagens samfunn.

''Det er lov å kaste frem spørsmål om det er nødvendig å dusje så ofte som vi gjør i dagens samfunn.''

Jeg er blant de som har argumentert for at det er fullt mulig å leve hygienisk uten dusj over lengre tid. Det fordrer bare mer bruk av klut og vaskevannsfat og ikke minst tid.

De fleste av oss har imidlertid installert dusj, og det er lang mer effektivt. Når trådstarter har nevnt at han dusjer en gang i uken gikk jeg ut fra at han hadde lett tilgang på dusj og ikke i stedet vasket seg grundig på andre måter.

Gjest Elextra
Skrevet

''Ellers kan jeg godt dusje en kveld og så vente med å dusje til morgenen halvannet døgn etter - selv om jeg har partner. ;o)''

*urk* Håper du bruker kluten flittig.

Skrevet

''Ellers kan jeg godt dusje en kveld og så vente med å dusje til morgenen halvannet døgn etter - selv om jeg har partner. ;o)''

''*urk* Håper du bruker kluten flittig.''

Selvfølgelig. Jeg vasker meg da selv om jeg ikke dusjer. :o)

Skrevet

Urk?

Det er da vel ikke urk at det går halvannet døgn mellom to dusjer?

Skrevet

Urk?

Det er da vel ikke urk at det går halvannet døgn mellom to dusjer?

Jeg hater å vaske meg!

Skrevet

Jeg hater å vaske meg!

Da har du et problem, enten du definerer det på den ene eller den andre måten eller eventuelt også flere måter.

Det var for øvrig Elextra jeg postet innlegget mitt til.

Skrevet

Der må jeg si at jeg er meget uenig.

Å dusje er dørgende kjedelig, men det føles veldig godt etterpå.

Uenig!

Skrevet

Uenig!

Skrevet

Uenig!

Skrevet

Der må jeg si at jeg er meget uenig.

Å dusje er dørgende kjedelig, men det føles veldig godt etterpå.

Uenig!

Skrevet

Duscher fortsatt til jul og påske.

Det er slik det skal gjøres. Din mann er en heldig mann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...