Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er normalvektig/tynn, og leser med forbauselse disse trådene om slanking, sunn livsstil, kast alt snopet osv. Vi spiser ikke godterier i det hele tatt vi, og ville aldri funnet på å ha "lørsdagsgodt" til voksne? Men vi lager gjerne god mat på lørdag, drikker av og til litt vin og har feks. ost, skinke, brød og oliven som snacks på kvelden foran tv i helgen. Ellers er da druer søtt og annen frukt godt? Det har vi mye av. Men sjokolade og annet godteri (nkludert brus) kjøper vi aldri og har derfor ikke i huset. Jeg mangler nok det der sukkersug-genet. Men popkorn liker jeg, det er vel ikke så ille for en som er på slankern? Mais? Eller strider det mot lavkarbo-linjen? Salat med masse godt i som ananas, papaya, bacon/kylling, ristet sopp ol? Av "ordentlig" godteri tror jeg det finns såkalt "sunn" vingummi.

''Vi spiser ikke godterier i det hele tatt vi, og ville aldri funnet på å ha "lørsdagsgodt" til voksne?''

Enig med deg, overrasket over alle som sliter med hvordan de skal kose seg på lørdagskvelden uten godteri. Vingummi o.l. er i hvert fall uaktuelt for min del *urk* Litt god konfekt, kanskje. Ellers går typisk i noe godt brød med spansk ost og skinke sammen med et par glass rødvin.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

9

• Lillemus

5

• laban

4

• Speak

3

''Vi spiser ikke godterier i det hele tatt vi, og ville aldri funnet på å ha "lørsdagsgodt" til voksne?''

Enig med deg, overrasket over alle som sliter med hvordan de skal kose seg på lørdagskvelden uten godteri. Vingummi o.l. er i hvert fall uaktuelt for min del *urk* Litt god konfekt, kanskje. Ellers går typisk i noe godt brød med spansk ost og skinke sammen med et par glass rødvin.

Javel.

Snack-a-jacks, de posene med småbiter. Spesielt sourcream-typen synes jeg er gode.

Pass deg for godteri uten sukker hvis det er søtet med maltitol. Man kan bli kjempesyk av det, selv om man ikke spiser mer enn litegrann - og selv om man ellers tåler det aller meste.

Jeg strente rundt i over ti minutter på Meny i går for å finne disse riskjeksene, men fant dem ikke. Spurte en ansatt, men de visste ikke hva jeg mente, og fant dem heller ikke på dataen :-(((((

I hva slags hylle står de? Sammen med kjeks eller chips eller noe helt annet?

Kremt.. Den på kinoen er ikke ordentlig bacongull.. Det er baconcrisp. Jeg mener slik:

http://www.maarud.no/bacongull.html

Ikke liiike god, men god nok :o)

Jeg kjøpte en pose bacongull i går. Joda, det var jo litt godt, men langt fra den smaken på de de selger på kinoen ja!!!!

Greit nok, men jeg tror ikke jeg kommer itl å kjøpe det ofte.

Jeg strente rundt i over ti minutter på Meny i går for å finne disse riskjeksene, men fant dem ikke. Spurte en ansatt, men de visste ikke hva jeg mente, og fant dem heller ikke på dataen :-(((((

sammen med knekkebrød og sånt tenker jeg?

Annonse

Tro meg - de er ikke noe å lete etter. De er grusomme og de sender blodsukkeret ditt rett i taket - det er jo puffet ris!

Oi - det tenkte jeg ikke på, å se i den hylla. Men han fjompen jeg spurte vudre vel ha visst det dersom de hadde hatt det...

Får se i en annen butikk neste gang jeg handler.

Godt inspirert av tråden her fant jeg pakkene på ICA i går. Som det ble sagt her er de å finne i hyllen med knekkebrød.

Gleder med til å få en aldri så liten smaksprøve i kveld :o)

Det var kake her på jobben i går. Jeg tar da. Men her er det viktig å stålsette seg og spise mindre enn man normalt spiser. (Lite stykke) Det er også greit å lære litt om hva som er de verste bombene. Generelt har sjokoladekake mye mer sukker/fett enn bløtekake og gjærbakst.

Og man må ikke forsyne seg mange ganger.

På den måten er det ingen som synes jeg er sær:-)

I kveld smakte jeg vanlijekesam. Det var godt :-) Spiste vel i underkant av en halv boks.

Jeg tror absolutt ikke de er sammen med potetgull etc. Mer i nærheten av knekkebrød og kjeks.

Jeg tror absolutt ikke de er sammen med potetgull etc. Mer i nærheten av knekkebrød og kjeks.

Fant dem i dag! Så nå har jeg maulet opp en liten pose med de grønne (sour cream) og har spist to store kjeks med ostesmak. Det var jo faktsik godt jo!!!!

Annonse

Uff - jeg satt her i formiddag og småspiste på den store pakken med ostesmak av de riskjeksene, og vips - så hadde neste hele pakken forsvunnet - kun 3 igjen :-(

Jeg syntes de var gode, liknet på ostepop :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...