Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

margerita1365380476

Jeg synes du er så flink. Nå har jeg også begynt med slanking.

Gikk på vekta i dag(etter frokost) og veide 63,7.

Så mye har jeg aldri veid:(

Jeg vil ned til 58 som er idealvekta mi. Så nå er det bare å stå på. Har vært flink hele uka da, kuttet ut brus og godteri og spist lite karbohydrater.

Trening får jeg ikke gjort så mye, så dette vill kanskje ta tid?

Jeg har drukket 2-3 bokser cola og spist en sjokolade hver eneste dag,så det vel kanskje hjelpe å kutte ut det også.

Etter å ha lest tråden din og at dere er så flinke har jeg også lyst til å henge meg på.

Hvor mye trener du på en uke? Spiser du mye brød?

Så bra!

Jeg gikk jo ned 4,1 kilo på den kuren, men siste uka (når jeg har spist mer normalt) har jeg gått opp igjen én kilo..... Var på kurs tre dager og det ble vel litt ekstra mat, selv om jeg prøvde å tenke sunt.

Har også spist litt ekstra i helga (bl,.a ostepop fredag, is lørdag og søndag, litt lørdagsgodt lørdag).

Men neste mandag skal vekta vise mindre! Nå har jeg kommet i gang med treningen også :-)

Gjest Ulvinnen

Så bra!

Jeg gikk jo ned 4,1 kilo på den kuren, men siste uka (når jeg har spist mer normalt) har jeg gått opp igjen én kilo..... Var på kurs tre dager og det ble vel litt ekstra mat, selv om jeg prøvde å tenke sunt.

Har også spist litt ekstra i helga (bl,.a ostepop fredag, is lørdag og søndag, litt lørdagsgodt lørdag).

Men neste mandag skal vekta vise mindre! Nå har jeg kommet i gang med treningen også :-)

Jeg lurte på hvordan det gikk med deg etter kuren, så det var flott å få en oppdatering fra deg. Trening hjelper godt, så det blir spennende å se hva vekten din viser neste mandag :)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har tikket ned 600 gram til, det går rette veien og i rett tempo.... men blir jo litt utolmodig...

7,5 cm reduksjon er jo mye!! så bra!

Selv har jeg vel gått ned ca. 2 cm i livet og 2 over rompa....

Ja, 7.5 er veldig bra :) Jeg må ta forbehold om at jeg kan ha målt feil, synes det er vanskelig å måle likt fra gang til gang. Men det er helt klart at jeg er mindre om livet, nå får jeg på meg igjen en bukse som bare har ligget i skapet en stund. Den er fortsatt trang, men går an å bruke. Deilig!

600 gram i uken skal jo være bedre på lang sikt, så jeg håper jeg ikke får problemer med å holde vekten når jeg blir ferdig med slankingen. Du får bare holde motivasjonen oppe :)

Gjest Ulvinnen

Jeg synes du er så flink. Nå har jeg også begynt med slanking.

Gikk på vekta i dag(etter frokost) og veide 63,7.

Så mye har jeg aldri veid:(

Jeg vil ned til 58 som er idealvekta mi. Så nå er det bare å stå på. Har vært flink hele uka da, kuttet ut brus og godteri og spist lite karbohydrater.

Trening får jeg ikke gjort så mye, så dette vill kanskje ta tid?

Jeg har drukket 2-3 bokser cola og spist en sjokolade hver eneste dag,så det vel kanskje hjelpe å kutte ut det også.

Etter å ha lest tråden din og at dere er så flinke har jeg også lyst til å henge meg på.

Hvor mye trener du på en uke? Spiser du mye brød?

Du skal veie deg om morgenen etter toalettbesøk og før du har spist eller drukket noe. Så egentlig veier du litt mindre enn 63.7kg.

Nå mens jeg slanker meg har jeg trent hardt 4 ganger i uken. Men jeg merker nå at det er for mye sammen med at jeg nok har spist for lite. Jeg ble for sliten og slapp. Ble også litt svimmel og fikk hodepine. Så nå har jeg tenkt å redusere til 2 harde økter i uken. Etter at jeg begynte å spise litt mer, er jeg ikke lenger svimmel, og går likevel ned i vekt.

Selv så har jeg ikke drukket noe alkohol eller brus (bortsett fra 1.5 flaske brus på en fest) siden jeg begynte å slanke meg. Jeg står helt over sjokolade, snacks og annet godteri. Spiser ikke brød, poteter, ris, spagetti. Lite frukt, men mye grønnsaker.

margerita1365380476

Du skal veie deg om morgenen etter toalettbesøk og før du har spist eller drukket noe. Så egentlig veier du litt mindre enn 63.7kg.

Nå mens jeg slanker meg har jeg trent hardt 4 ganger i uken. Men jeg merker nå at det er for mye sammen med at jeg nok har spist for lite. Jeg ble for sliten og slapp. Ble også litt svimmel og fikk hodepine. Så nå har jeg tenkt å redusere til 2 harde økter i uken. Etter at jeg begynte å spise litt mer, er jeg ikke lenger svimmel, og går likevel ned i vekt.

Selv så har jeg ikke drukket noe alkohol eller brus (bortsett fra 1.5 flaske brus på en fest) siden jeg begynte å slanke meg. Jeg står helt over sjokolade, snacks og annet godteri. Spiser ikke brød, poteter, ris, spagetti. Lite frukt, men mye grønnsaker.

Spiser du knekkebrød? Eller har du kuttet ut karbohydrater helt?

Jeg spiser grove knekkebrød og grove kavringer.

Nå til lunsj spiste jeg ett grovt knekkebrød + en boks cottage cheese. Er blitt veldig glad i det, og synes det metter veldig lenge. Skal spise middag ca 17.30.

Blir litt for lite vann merker jeg nå, som kuren er over, Må skjerpe meg på det!

Gjest Ulvinnen

Nå til lunsj spiste jeg ett grovt knekkebrød + en boks cottage cheese. Er blitt veldig glad i det, og synes det metter veldig lenge. Skal spise middag ca 17.30.

Blir litt for lite vann merker jeg nå, som kuren er over, Må skjerpe meg på det!

Jeg hadde også knekkebrød til lunsj i dag :-) Cottage chease har jeg ikke smakt, takk for tipset.

Jeg er ikke like flink til å drikke et glass vann før jeg stapper i meg noe lenger, så der må jeg også skjerpe meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...