Gå til innhold

Hullete sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere damer med det, eller er det en manneting?

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvis det blir hull i den i løpet av dagen - så har jeg den på fram til jeg kommer hjem igjen. Men da går den i søpla.

Mannen min kaster også sine sokker i søpla når han merker det er hull i dem - men han kan nok bruke de flere ganger før han merker at de er hullete.

Skrevet

Jeg går ikke med det.

Jeg kaster den som er hullete og så sparer jeg den andre HVIS jeg har flere som er likedan.

Skrevet

Jeg går ikke med det.

Jeg kaster den som er hullete og så sparer jeg den andre HVIS jeg har flere som er likedan.

Du bor kanskje ikke alene da? Jeg bryr med driten om sokkene har hull! :)

Skrevet

Hvis det blir hull i den i løpet av dagen - så har jeg den på fram til jeg kommer hjem igjen. Men da går den i søpla.

Mannen min kaster også sine sokker i søpla når han merker det er hull i dem - men han kan nok bruke de flere ganger før han merker at de er hullete.

Hvorfor kaste en sokk om de blir hull i en tå? Den varmer like mye.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvorfor kaste en sokk om de blir hull i en tå? Den varmer like mye.

Ubehagelig å ha på seg - og ikke akkurat lekkert :)

Og nei - den varmer ikke like mye som en sokk uten hull

Skrevet

Du bor kanskje ikke alene da? Jeg bryr med driten om sokkene har hull! :)

Jeg bor ikke alene :-)

Skrevet

Hullete sokker går rett i søpla.

Finnes det hullete sokker? Jeg har ikke hatt ett eneste hull i noen av mine sokker på flere år, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en hullete sokk.

Skrevet

Vel, det hender vel at det er et hull... Men mannen har nok mange flere hull enn meg. Naturlig nok. Men de går i søpla.

Snodig nok er de alltid nyvaska når de blir kastet... Glemmer alltid å kaste dem, så de ender i skittentøyet.. Jeg ser hullene når jeg henger de opp til tørk igjen... ;p

Skrevet

Jeg har sjeldent hull på sokkene, dvs. det hender det slites hull på helen og da kaster jeg dem med en gang.

Ungene derimot kan godt komme hjem fra skolen med "nypotet" (hull på tåa på sokken).

Gjest høstløv
Skrevet

Finnes det hullete sokker? Jeg har ikke hatt ett eneste hull i noen av mine sokker på flere år, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en hullete sokk.

Sheila kaster sikkert dine hullete sokker i ly av mørket, for at du ikke skal oppdage det.

Skrevet

Sheila kaster sikkert dine hullete sokker i ly av mørket, for at du ikke skal oppdage det.

Knegg ;)

Skrevet

Sokker med hull kastes umiddelbart! Det gjør både damens, mannens og ungenes :)

I gamle dager hadde vi sikkert stoppet dem, men det gjør vi ikke nå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...