Gå til innhold

Mette-Marits kjole koster en kvart million

Anbefalte innlegg

Gjest firepile
Skrevet

Det er vel ikke akkurat i Se og Hør man finner denslags info heller...

Dessuten selger det neppe særlig at kronprinsessen ikke bruker så mye penger på noe helt unyttig.

''Det er vel ikke akkurat i Se og Hør man finner denslags info heller...''

Nei, det er godt mulig, pleier ikke å lese den blekka.

''Dessuten selger det neppe særlig at kronprinsessen ikke bruker så mye penger på noe helt unyttig.''

Hadde hun ikke lånt den?

"Ellers har hun antagelig landets dyreste garderobe. Mette-Marit trenger ikke snu på krona når hun går til innkjøp av vesker, kjoler og sko. Kronprinsessen har en garderobe verdt millioner av kroner!"

http://www.dagbladet.no/2010/01/22/tema/klikk/her_og_na/mote/kongelig/10061795/

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

2

• sheba

2

• løvinne71

2

• Alana

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke lest noen om denne kjolen, og vet derfor ikke noe om omstendighetene rundt...

Men etter min mening kan ingen kjole være verdt den prisen!

Det er faktisk en hel årslønn for svært mange "normale" mennesker!

Og jeg vil tro at det finnes mange gode alternativer til en langt mere moderat pris!

Det er jo bare en KJOLE! som hun sannsynligvis kommer til å bruke maks et par ganger.

Dette virker som sløseri i folks øyne, og er med på å skape avstand og misnøye mellom folket og de kongelige - noe som virker tvert imot sin hensikt.

Dette synes jeg faktisk at de kongelige burde tenke litt på. Kanskje særlig Mette-Marit som selv er en av "folket" og burde kjenne verdien av penger.

Forøvrig har jeg ingenting imot Mette-Marit, og synes hun er en verdig representant av kongehuset.

Joda, jeg ser den, men jeg tror absolutt ikke at hun er den eneste kongelige med en så dyr kjole. Jeg tror heller ikke at det er en vanlig pris for kjolene hennes.

Og jeg er rimelig sikker på at alle kjolene blir brukt mer enn et par ganger :)

Gjest Du er svartsjuk!
Skrevet

''Det er vel ikke akkurat i Se og Hør man finner denslags info heller...''

Nei, det er godt mulig, pleier ikke å lese den blekka.

''Dessuten selger det neppe særlig at kronprinsessen ikke bruker så mye penger på noe helt unyttig.''

Hadde hun ikke lånt den?

"Ellers har hun antagelig landets dyreste garderobe. Mette-Marit trenger ikke snu på krona når hun går til innkjøp av vesker, kjoler og sko. Kronprinsessen har en garderobe verdt millioner av kroner!"

http://www.dagbladet.no/2010/01/22/tema/klikk/her_og_na/mote/kongelig/10061795/

Selvfølgelig leser du ikke Se og Hør, ingen i Norge gjør det med mindre de er hos tannlegen.

Poenget mitt var, at det er andre steder man finner et snev av sannhet om kongehuset, . Som at hun låner/får kjoler fra designerne. Å skrive dette i Se og Hør eller andre sladreblader, selger ikke så godt som å skrive at de kongelige bruker uhorvelig mye penger på ting vi vanlig dødelig ikke har råd til.

Håper du forsto det bedre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...