Gå til innhold

Hvordan oppbevare hvitløk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AneM1365380603

Den gjør ikke det hos meg heller:(

Høyt eller lavt i kjøleskapet?

Ca i midterste hylle ligger hvitløkene i en plastboks uten lokk :) Jeg er veldig glad i hvitløk, så kjøper ofte disse "ramsene", eller disse store kulene. Haha. Kommer ikke på hva det heter :o)

hidi, the scorpion

Jeg har den ganske langt ned i kjøleskapet, men synes den holder seg aller best uten nærkontakt med andre varer, så jeg har den i en åpen plastboks i grønnsaksskuffen.

Mine ligger herved i grønnsakskurven;) Hvitløken altså...;))

hidi, the scorpion

Ca i midterste hylle ligger hvitløkene i en plastboks uten lokk :) Jeg er veldig glad i hvitløk, så kjøper ofte disse "ramsene", eller disse store kulene. Haha. Kommer ikke på hva det heter :o)

Jeg elsker også hvitløk;) En hvitløk (stor), ett fedd (liten); he, he

AneM1365380603
AneM1365380603

Er det ikke kinesisk hvitløk?

Jeg googlet litt, og er ikke sikker på om det er kinesisk eller fersk hvitløk. De er gode i allefall, og enkelt å mose en sånn en når jeg lager hvitløkdressing. Jeg bruker mest vanlig hvitløk ellers, men kjøper disse kulene pga at de ser så gode ut :)

Annonse

candyqueen_83

Jeg googlet litt, og er ikke sikker på om det er kinesisk eller fersk hvitløk. De er gode i allefall, og enkelt å mose en sånn en når jeg lager hvitløkdressing. Jeg bruker mest vanlig hvitløk ellers, men kjøper disse kulene pga at de ser så gode ut :)

http://www.frukt.no/artikkel.aspx?artid=15681&mnu1id=8050&mnu2id=8053&mnu3id=1104&mnu4id=1111

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...