Mistrale Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Selges bare rundt jul så vidt jeg vet. Men noen butikker har Freias Dark Orange - den er også ganske god om du liker kombinasjonen sjokolade/appelsin Min erfaring er at dette er en påskesjokolade, i fjor dukket den opp rundt påske i "alle butikkene", nå i jula har jeg bare funnet den noen få steder, og da i svært begrenset antall. Min teori er derfor at de har solgt ut restlageret i jula, og får inn nye til påske. Satser på at det er sant, for den er fantastisk god! 0 Siter
Mistrale Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Min erfaring er at dette er en påskesjokolade, i fjor dukket den opp rundt påske i "alle butikkene", nå i jula har jeg bare funnet den noen få steder, og da i svært begrenset antall. Min teori er derfor at de har solgt ut restlageret i jula, og får inn nye til påske. Satser på at det er sant, for den er fantastisk god! sorry, den skulle ikke til deg, men Mary poppins! 0 Siter
Mistrale Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Min erfaring er at dette er en påskesjokolade, i fjor dukket den opp rundt påske i "alle butikkene", nå i jula har jeg bare funnet den noen få steder, og da i svært begrenset antall. Min teori er derfor at de har solgt ut restlageret i jula, og får inn nye til påske. Satser på at det er sant, for den er fantastisk god! 0 Siter
Maximia Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal gå innom Freia butikken på Karl Johan og høre om de har noen igjen :-) Jeg så de på Rema ved juletider og min erfaring er at påsken starter gjerne før, så innen et par tre uker er de nok tilbake i butikken om ikke før. 0 Siter
ilaria Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Så den i en butikk for ikke så lenge siden, tror det var ICA. Da lå den i fruktdisken, ved siden av appelsinene! (veldig god sjokolade forresten) 0 Siter
Gjest Amor vincit omnia Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ja den er god, den pleier å komme et par ganger i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.